Обов’язкові:
Алгоритмізація та програмування
Алгоритмізація та програмування (ПМ)
Геоінформаційні системи в екології
Геоінформаційні системи і бази даних
Дизайн закладів готельно-ресторанного господарства
Експертні системи та бази знань
Електротехніка та комп’ютерна електроніка
Інформатика та інформаційні системи (ХТ)
Інформаційні системи і технології в ГРС
Компютерні технології статистичної обробки даних
Комп’ютерне моделювання складних об’єктів і систем
Комп’ютери та комп’ютерні технології (ЕЕЕ)
Комп’ютерна схемотехніка та архітектура комп’ютерів
Математична статистика в агрономії
Методи та системи штучного інтелекту
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Об`єктно-орієнтоване програмування
Проектування інформаційних систем
Розподілені комп’ютерні системи i мережі
Системний аналіз та прийняття проектних рішень
Тестування та якість програмного забезпечення та інформаційних систем
Технології інтелектуального аналізу даних
Технології розподілених систем та паралельних обчислень
Технології розробки та проектування інформаційних систем
Цифрові технології наукових досліджень
Дисципліни за вибором студента:
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Математичне та комп’ютерне моделювання
Менеджмент проектів програмного забезпечення
Графічний дизайн цифрових мультинаправлених додатків
Імітаційне моделювання та моделювання систем (КН)
Імітаційне моделювання та моделювання систем (МК)
Інформаційні технології (СВ) 1 курс
Інформаційні технології (СВ) 2 курс
Комп’ютери та комп’ютерні технології (ККТ) АІ
Прикладне програмне забезпечення (Python)
Технологія створення програмних продуктів
Проектування та дизайн ВЕБ-додатків (ПМ)
Розподілені комп’ютерні системи i мережі (ПМ)
Об’єкто-орієнтоване програмування (ПМ)
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
Сучасні інформаційні системи у бізнез-процесах
Управління проектами розвитку ІТ організацій
Інформаційні системи підприємств
Інженерія та технології створення віртуального середовища
Проєктування інтерактивного віртуального середовища
Розробка ігрового віртуального середовища