Об’єкто-орієнтоване програмування (ПМ)

Спеціальність:
131 "Прикладна механіка"
СВО:
Бакалавр
Курс:
4
Провідний викладач:
Мірошниченко Микола Юрійович

Мета дисципліни – закласти термінологічний фундамент, навчити студентів основам об’єктно-орієнтованого програмування та особливостям його використання, навчити мові програмування C # та основам роботи в середовищі розробки програмного забезпечення Microsoft Visual Studio.

Завдання дисципліни

За результатами вивчення дисципліни студенти повинні

ЗНАТИ:

  • концепції та принципи організації програмного коду;
  • рівні абстракції даних при проектуванні програмного забезпечення (ПЗ);
  • основи роботи багатопоточних систем (multi threading)
  • вимоги до організації об’єктної моделі і методи її забезпечення;
  • загальні принципи побудови об’єктно-орієнтованої моделі ПЗ і принципи її функціонування;
  • принципи організації структур збереження даних і методи доступу до даних;
  • відмінності між об’єктно-орієнтованим і функціональним програмуванням;
  • етапи проектування об’єктно-орієнтованої моделі
  • принципи взаємодії об’єктів, які виконані на мові високого рівня C#
  • основи роботи в середовищі розробки програмного забезпечення Microsoft Visual Studio.

 

ВМІТИ:

  • формулювати вимоги до об’єктно-орієнтованої моделі і забезпечувати її властивості;
  • розробляти логічну структуру об’єктної моделі ПЗ у процесі технічного проектування;
  • розробляти класи і зв’язок між ними в умовах технічного проектування за допомогою відповідного технічного і програмного забезпечення, використовуючи майстер створення нових сутностей середовища розробки програмного забезпечення Microsoft Visual Studio;
  • створювати віконне та консольне ПЗ;
  • створювати окремі компоненти ПЗ;
  • розподіляти області видимості сутностей класу.

 

Силабус