Мета дисципліни – закласти термінологічний фундамент, навчити студентів основам об’єктно-орієнтованого програмування та особливостям його використання, навчити мові програмування C # та основам роботи в середовищі розробки програмного забезпечення Microsoft Visual Studio.
Завдання дисципліни
За результатами вивчення дисципліни студенти повинні
ЗНАТИ:
- концепції та принципи організації програмного коду;
- рівні абстракції даних при проектуванні програмного забезпечення (ПЗ);
- основи роботи багатопоточних систем (multi threading)
- вимоги до організації об’єктної моделі і методи її забезпечення;
- загальні принципи побудови об’єктно-орієнтованої моделі ПЗ і принципи її функціонування;
- принципи організації структур збереження даних і методи доступу до даних;
- відмінності між об’єктно-орієнтованим і функціональним програмуванням;
- етапи проектування об’єктно-орієнтованої моделі
- принципи взаємодії об’єктів, які виконані на мові високого рівня C#
- основи роботи в середовищі розробки програмного забезпечення Microsoft Visual Studio.
ВМІТИ:
- формулювати вимоги до об’єктно-орієнтованої моделі і забезпечувати її властивості;
- розробляти логічну структуру об’єктної моделі ПЗ у процесі технічного проектування;
- розробляти класи і зв’язок між ними в умовах технічного проектування за допомогою відповідного технічного і програмного забезпечення, використовуючи майстер створення нових сутностей середовища розробки програмного забезпечення Microsoft Visual Studio;
- створювати віконне та консольне ПЗ;
- створювати окремі компоненти ПЗ;
- розподіляти області видимості сутностей класу.