Швидкий розвиток технологій штучного інтелекту змінює галузі, переосмислює професійні ролі та трансформує освітнє середовище. Як у підприємницькому, так і в академічному контексті інтеграція штучного інтелекту пропонує безпрецедентні можливості для інновацій, прийняття стратегічних рішень та сталого розвитку. Однак темпи цифрової трансформації також створюють значні проблеми, включаючи етичні міркування, прогалини в навичках та потребу в адаптивній практикі навчання та консалтингу. Існує зростаючий попит на фахівців, які не тільки розуміють інструменти штучного інтелекту, але й можуть ефективно застосовувати їх у бізнесі, освіті та соціальних інноваціях. Вирішення цих проблем вимагає зміни мислення, особливо серед викладачів, консультантів та лідерів інновацій.
Викладачі кафедри пройшли з 9.06.2025 по 18.07.2025 р. інтенсивну шеститижневу навчальну програму міжнарожного стажування (180 академічних годин / 6 ECTS) (6 тижнів) на тему «AI Mindset in Entrepreneurial Spaces» (Мислення штучного інтелекту в підприємницькому просторі) від Project Team of HEI-TRAINS. На участь у програмі було отримано понад 600 заявок. Серед них понад 400 учасників представляли українські університети, малі та середні підприємства та організації громадянського суспільства.
Програма була розроблена для розвитку компетенцій учасників щодо інтеграції штучного інтелекту в підприємницьку, освітню та консалтингову практики. Програма поєднувала онлайн-ретрити, семінари під керівництвом експертів, практичну розробку проектів та індивідуальні консультації.
Програма стажування була спрямована на розвиток підприємницького мислення, керованого штучним інтелектом, серед фахівців у сфері освіти, консалтингу та розвитку бізнесу. Учасники отримали практичні навички застосування інструментів штучного інтелекту, розробки рішень на основі даних, та лідерства в інноваціях у відповідних галузях. Програма надала стажерам можливість створювати проекти на основі штучного інтелекту, інтегрувати цифрові технології в педагогічну практику та сприяти етичному та сталому використанню штучного інтелекту в різних секторах.
Викладачі досліджували передові теми, такі як бізнес-стратегії на основі штучного інтелекту, управління життєвим циклом стартапів, етичне використання штучного інтелекту, інструменти з низьким/безкодовим кодом та цифрова трансформація в таких галузях, як освіта та стале виробництво продуктів харчування. Індивідуальна робота викладачів під час стажування полягала у створенні двох проектів, проходженні тестів. За результатами програми було отримано міжнародні сертифікати про проходження стажування.




