Мета. Набуття студентами теоретичних знань з бізнес-планування і практичних навичок складання бізнес-планів підприємств та організацій, нових підприємств та організації виробництва у сфері готельних та ресторанних послуг.
Завданнями дисципліни є:
- формування системи теоретичних знань щодо змісту, технологій та методів бізнес-планування;
- ознайомлення з детальною характеристикою структури та змісту бізнес-плану;
- опанування інструментарію, методик розрахунків, методів бізнес- планування, оцінки ризику, оцінки ефективності бізнес-плану;
- оволодіння практичними методами розрахунків та техніко- економічного обґрунтування економічних процесів для обґрунтування розділів бізнес-плану;
- набуття навичок розроблення бізнес-планів;
- усвідомлення доцільності й обов’язковості використання бізнес-планів як надійного фінансово-економічного інструменту розвитку й підвищення ефективності всіх сфер сучасного бізнесу.
Результати навчання (з урахуванням soft skills)
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері економіки та у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки.
В результаті навчання здобувач повинен
знати:
- сутність, зміст, основні принципи бізнес-проектування;
- механізми, інструменти, методи, засоби, функції бізнес-проектування;
- види проектів та особливості їх реалізації;
- нормативно-правове та організаційне забезпечення розробки проекту;
- методи планування та реалізації проектів;
- теоретичні основи забезпечення контролю при реалізації проектів.
вміти:
- визначати фази реалізації бізнес-проекту;
- проводити оцінку інвестиційних проектів за різних умов інвестування та фінансування;
- планувати час реалізації проекту;
- проектувати організаційну структуру, здійснювати розподіл повноважень і відповідальності на основі їх делегування;
- розробляти процедури і методи контролю;
- ефективно організувати групову роботу на основі знання процесів групової динаміки та принципів формування проектної команди;
- оцінювати вплив інвестиційних рішень та рішень з фінансування на зростання цінності (вартості) компанії
Орієнтовний перелік тем лекцій
- Теоретичні основи бізнес-планування
- Технологія бізнес-планування
- Підготовчий етап бізнес-планування
- Продукт та ринок
- План маркетингу
- Виробничий план
- Організаційний план
- Фінансовий план
- Оцінка ризиків та страхування
- Презентація та експертиза бізнес-плану
Орієнтовний перелік тем практичних занять
- Принципи бізнес-планування
- Технологія бізнес-планування
- Підготовчий етап бізнес-планування
- Продукт та ринок
- План маркетингу
- Виробничий план
- Організаційний план
- Фінансовий план
- Оцінка ризиків та страхування
- Презентація та експертиза бізнес-плану