Бізнес-планування готельно-ресторанних послуг

Спеціальність:
СВО:
Бакалавр
Курс:
Провідний викладач:
Болтянська Лариса Олексіївна

Мета. Набуття студентами теоретичних знань з бізнес-планування і практичних навичок складання бізнес-планів підприємств та організацій, нових підприємств та організації виробництва у сфері готельних та ресторанних послуг.

Завданнями дисципліни є:

  • формування системи теоретичних знань щодо змісту, технологій та методів бізнес-планування;
  • ознайомлення з детальною характеристикою структури та змісту бізнес-плану;
  • опанування інструментарію, методик розрахунків, методів бізнес- планування, оцінки ризику, оцінки ефективності бізнес-плану;
  • оволодіння практичними методами розрахунків та техніко- економічного обґрунтування економічних процесів для обґрунтування розділів бізнес-плану;
  • набуття навичок розроблення бізнес-планів;
  • усвідомлення доцільності й обов’язковості використання бізнес-планів як надійного фінансово-економічного інструменту розвитку й підвищення ефективності всіх сфер сучасного бізнесу.

Результати навчання (з урахуванням soft skills)

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері економіки та у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки.

В результаті навчання здобувач повинен

знати:

  • сутність, зміст, основні принципи бізнес-проектування;
  • механізми, інструменти, методи, засоби, функції бізнес-проектування;
  • види проектів та особливості їх реалізації;
  • нормативно-правове та організаційне забезпечення розробки проекту;
  • методи планування та реалізації проектів;
  • теоретичні основи забезпечення контролю при реалізації проектів.

вміти:

  • визначати фази реалізації бізнес-проекту;
  • проводити оцінку інвестиційних проектів за різних умов інвестування та фінансування;
  • планувати час реалізації проекту;
  • проектувати організаційну структуру, здійснювати розподіл повноважень і відповідальності на основі їх делегування;
  • розробляти процедури і методи контролю;
  • ефективно організувати групову роботу на основі знання процесів групової динаміки та принципів формування проектної команди;
  • оцінювати вплив інвестиційних рішень та рішень з фінансування на зростання цінності (вартості) компанії

Орієнтовний перелік тем лекцій

  1. Теоретичні основи бізнес-планування
  2. Технологія бізнес-планування
  3. Підготовчий етап бізнес-планування
  4. Продукт та ринок
  5. План маркетингу
  6. Виробничий план
  7. Організаційний план
  8. Фінансовий план
  9. Оцінка ризиків та страхування
  10. Презентація та експертиза бізнес-плану

 

Орієнтовний перелік тем практичних занять

  1. Принципи бізнес-планування
  2. Технологія бізнес-планування
  3. Підготовчий етап бізнес-планування
  4. Продукт та ринок
  5. План маркетингу
  6. Виробничий план
  7. Організаційний план
  8. Фінансовий план
  9. Оцінка ризиків та страхування
  10. Презентація та експертиза бізнес-плану