Мета курсу: формування системи спеціальних знань про засади та закономірності функціонування туристичної фірми як господарської системи, про аналіз, планування та управління діяльністю господарсько-виробничої діяльності туристичної фірми з урахуванням чинників зовнішнього та внутрішнього середовища з метою підвищення її ефективності діяльності.
Завдання курсу «Економіка туристичної фірми» є набуття студентами глибоких теоретичних знань з питань:
- створення туристичної фірми та організація її діяльності;
- розробки базових стратегій розвитку діяльності туристичних фірм;
- формування ресурсного потенціалу туристичних фірм і пошуків шляхів підвищення ефективності його використання;
- обґрунтування планів реалізації туристичного продукту, формування доходу та прибутку туристичної фірми оптимізації поточних витрат і собівартості туристичного продукту;
- обґрунтування виробничої програми туристичних фірм;
- механізму ціноутворення в туризмі;
- ведення фінансової діяльності та бізнес-планування в туристичних фірмах.
Освітня компонента забезпечує набуття здобувачами вищої освіти:
Інтегральної компетентності:
Здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації як в процесі навчання, так і в процесі роботи, що передбачає застосування теорій і методів системи наук, які формують туризмознавство і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
Загальних компетентностей:
ЗК04. Здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу
ЗК06 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК09. Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми.
Фахової компетентності спеціальності:
ФК4. Здатність аналізувати діяльність суб’єктів індустрії туризму на всіх рівнях управління.
ФК8. Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем.
ФК9. Здатність забезпечувати безпеку туристів у звичайних та складних форс-мажорних обставинах.
ФК 15. Здатність діяти у правовому полі, керуватися нормами законодавства
Програмних результатів навчання:
РН1. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів.
РН10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).
РН20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання.
РН21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.