Економіка туристичної фірми

Спеціальність:
Туризм
СВО:
Бакалавр
Курс:
2
Провідний викладач:
Прус Юрій Олександрович

Мета курсу:  формування системи спеціальних знань про засади та закономірності функціонування туристичної фірми як господарської системи, про аналіз, планування та управління діяльністю господарсько-виробничої діяльності туристичної фірми з урахуванням чинників зовнішнього та внутрішнього середовища з метою підвищення її ефективності діяльності.

Завдання курсу «Економіка туристичної фірми» є набуття студентами глибоких теоретичних знань з питань:

  • створення туристичної фірми та організація її діяльності;
  • розробки базових стратегій розвитку діяльності туристичних фірм;
  • формування ресурсного потенціалу туристичних фірм і пошуків шляхів підвищення ефективності його використання;
  • обґрунтування планів реалізації туристичного продукту, формування доходу та прибутку туристичної фірми оптимізації поточних витрат і собівартості туристичного продукту;
  • обґрунтування виробничої програми туристичних фірм;
  • механізму ціноутворення в туризмі;
  • ведення фінансової діяльності та бізнес-планування в туристичних фірмах.

Освітня компонента забезпечує набуття здобувачами вищої освіти:

Інтегральної компетентності:

Здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації як в процесі навчання, так і в процесі роботи, що передбачає застосування теорій і методів системи наук, які формують туризмознавство і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

Загальних компетентностей:

ЗК04. Здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу

ЗК06 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК09. Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми.

Фахової компетентності спеціальності:

ФК4. Здатність аналізувати діяльність суб’єктів індустрії туризму на всіх рівнях управління.

ФК8. Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем.

ФК9. Здатність забезпечувати безпеку туристів у звичайних та складних форс-мажорних обставинах.

ФК 15. Здатність діяти у правовому полі, керуватися нормами законодавства

Програмних результатів навчання:

РН1. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів.

РН10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська,  соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).

РН20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання.

РН21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.

Робоча програма навчальної дисципліни «Економіка туристичної фірми» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм» за ОПП Туризм (на основі ОКР «Молодший спеціаліст») 2022-23 н.р.

Робоча програма навчальної дисципліни «Економіка туристичної фірми» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм» за ОПП Туризм (на основі повної загальної середньої освіти) 2022-23 н.р.

Силабус навчальної дисципліни «Економіка туристичної фірми» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм» за ОПП Туризм