Ринок туристичних послуг

Спеціальність:
Туризм
СВО:
Бакалавр
Курс:
4
Провідний викладач:
Лисак Оксана Іванівна

Основна мета дисципліни «Ринок туристичних послуг» полягає у формуванні у студентів базових знань та навичок з теоретичних засад та практичних умінь аналізу закономірностей, факторів та тенденцій розвитку ринку туристичних послуг, набуття навиків управління ним.

Завданнями дисципліни «Ринок туристичних послуг» є вивчення теоретико-методологічних засад розвитку ринку туристичних послуг; оволодіння навичками щодо визначення кон’юнктури та сучасних трендів розвитку туристичного ринку; оволодіння методами діагностики стану та особливостей розвитку світового і національного ринків туристичних послуг; дослідження системної взаємодії суб’єктів ринку туристичних послуг; вивчення імператив розвитку ринку туристичних послуг України в умовах просторової поляризації.

Завдання курсу:

  • ознайомлення з термінологією та понятійним апаратом ринку туристичних послуг;
  • засвоєння методичного інструментарію макрорегіонального дослідження ринку туристичних послуг, а також національного туристичного ринку;
  • набуття навичок застосовувати набуті теоретичні знання на практиці.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен

знати:

  • понятійний апарат ринку туристичних послуг;
  • механізм та закономірності функціонування ринку туристичних послуг і територіальну організацію на різних ієрархічних рівнях;
  • структурно-типологічні ознаки туристичного ринку, принципи його сегментації;
  • умови та чинники формування і територіальну організацію індустрії туризму як основу розвитку національного ринку туристичних послуг;
  • фактори, що впливають на попит та пропозиції в туризмі;
  • cтруктурно-логічну схему геопросторового дослідження туристичного ринку;
  • принципи ціноутворення туристичного продукту;
  • методику макрорегіональних досліджень туристичного ринку;
  • методику дослідження національного туристичного ринку;
  • умови та чинники формування попиту туристичного ринку;
  • класифікацію турів.

вміти:

  • проводити сегментацію туристичного ринку за різними критеріями;
  • оцінювати вплив туристичної галузі на економіку регіону та країни;
  • проаналізувати розподіл і рух туристичних потоків у межах України та у світі;
  • проводити розрахунок собівартості туристичного продукту;
  • розробляти тури;
  • аналізувати ринок туристичних послуг;
  • опрацьовувати законодавчі і нормативні акти, статистичну інформацію, навчальну літературу періодичних видань.

Робоча програма навчальної дисципліни «Електронна комерція» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм» за ОПП «Туризм» 2023-24 н.р.

Робоча програма навчальної дисципліни «Електронна комерція» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм» за ОПП «Туризм» 2022-23 н.р.

Силабус навчальної дисципліни «Електронна комерція» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм» за ОПП «Туризм»