Метою дисципліни «Міжнародний туризм» є вивчення міжнародного туризму як суспільного феномену туріндустрії, його видів і чинників, що впливають на туристичний рух у всьому світі. Водночас в межах курсу аналізується індустрія міжнародного ринку та її складові. Викладаються засади та світовий досвід менеджменту і маркетингу міжнародного туризму, описуються поняття та різновиди світового туристичного ринку й механізми його регулювання. Особлива увага приділяється проблемам та перспективам розвитку туристичної індустрії в Україні у світовому туристичному просторі.
У результаті вивчення дисципліни здобувачі повинні знати:
- – поняття та статистику міжнародного туризму як системного об’єкта вивчення;
- – види і чинники, що впливають на туристичний рух;
- – географію туристського попиту;
- – специфіку і склад туристської індустрії;
- – структуру туристського ринку;
- – особливості державного регулювання індустрії туризму.
Здобувачі повинні вміти:
- – досліджувати туристський попит та пропозицію на світовому туристичному ринку;
- – аналізувати головні фактори, які формують кон’юнктуру туристського ринку;
- – аналізувати сучасні трансформації світової індустрії туризму;
- – аналізувати процеси транснаціоналізації та глобалізації в міжнародному туризмі.
Під час вивчення дисципліни здобувачі мають набути наступних професійних компетенцій:
- – вміння виявляти потребу в конкретних видах туристських послуг, що пропонуються відповідним світовим ринком та класифікувати їх;
- – готовність орієнтуватися у світовій туристичній індустрії, розрізняти специфіку туристських послуг в залежності від їх географії;
- – здатність сегментувати туристичний ринок та швидко реагувати на зміни ринкової кон’юнктури на ринках транспортних перевезень, розміщення і харчування та розваг;
- – прагнення до самореалізації, високої мобільності та професійного розвитку в галузі міжнародного туроперейтингу;
- – вміння розробити стратегію розвитку підприємства туристичної галузі в Україні, орієнтуючись на тенденції транснаціоналізації та глобалізації в міжнародному туризмі.