Метою дисципліни «Економіка та організація консалтингової діяльності» є формування системи професійних знань, навичок та умінь з ефективного здійснення консалтингової діяльності, організації та вдосконалення економічного механізму бізнес-консалтингу
У результаті вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти повинні знати:
- інноваційні концепції та методи консалтингової діяльності;
- теоретичні та практичні засади підприємницької діяльності в сфері консалтингу;
- інституційне середовище консалтингової діяльності як сукупності принципів її державно-правового регулювання, договірного регламентування та етичних норм бізнес-консалтингу;
- зміст та види послуг бізнес-консалтингу, критеріїв їх цінності та якості;
- зміст, структуру та механізм національного та міжнародного ринків консалтингових послуг; навички аналізу попиту та пропозиції на ринку консалтингових послуг;
- структуру, джерела та чинники ефективності інтелектуального капіталу бізнес-консалтингу;
- зміст та чинники інтелектуального ефекту масштабу консалтингу;
- економічний зміст витрат та прибутку бізнес-консалтингу як структурних елементів гонорару консультанта;
- інвестиційну природу витрат бізнес-консалтингу на оплату та професійний розвиток консультантів;
- інноваційні підходи та методи визначення ціни консалтингової послуги та гонорару консультанта;
- консультаційні процеси, його стадії, інструменти, результати;
- організаційні форми внутрішнього консультування та руху консультаційних послуг у бізнес-організації;
- принципи та методи управління знаннями в сфері бізнес-консалтингу;
- інноваційні моделі організації консультант-клієнтських відносин у консультаційному процесі;
- економічний механізм підприємницької діяльності з надання консалтингових послуг.
У результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти:
- ефективно організовувати надання консалтингових послуг на основі порівняльного аналізу зовнішнього та внутрішнього консультування та їх організаційних форм;
- формувати конкурентні переваги бізнес-консалтингу на основі аналізу структури ринку консалтингових послуг;
- аналізувати ресурсний потенціал бізнес-консалтингу, його структуру та ефективність;
- здійснювати консалтинговий цикл, повне та часткове консалтингове обслуговування бізнесу;
- аналізувати ефективність бізнес-консалтингу та окремих консалтингових послуг на основі визначення точки беззбитковості та рентабельності;
- забезпечувати інтелектуальну безпеку бізнес-консалтингу;
- формувати внутрішні та зовнішні мережі бізнес-консалтингу, робочих та проєктних команд консультантів;
- співпрацювати з клієнтськими організаціями у процесі надання консалтингових послуг.