Метою дисципліни «Туроперейтинг» є формування системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо методологічного апарату технології туроперейтингу для вирішення конкретних економічних завдань, що виникають у сфері туристичної індустрії при розробці або просуванні нового турпродукту, заснуванні власного туристичного бізнесу, управлінні туристичними підприємствами або використанні послуг, що вони надають.
У результаті вивчення дисципліни здобувачі повинні знати:
- теоретичні основи і головні поняття туроперейтингу;
- засади туроператорського та турагентського бізнесу та структуру туристичного ринку;
- особливості формування збутової мережі туроператорів;
- специфіку і склад туристичної індустрії;
- особливості організації взаємодії між туроператором та турагентом;
- механізм планування, проектування і просування турпродукту як основного виду діяльності туроператора;
- принципи, умови ефективності та правила розробки програм туристичного обслуговування.
здобувачі повинні вміти:
- використовувати теоретичні основи туроперейтингу при дослідженні головних тенденцій розвитку туристичної індустрії;
- досліджувати туристський попит та пропозицію на туристичному ринку різних рівнів;
- аналізувати головні фактори, які формують кон’юнктуру туристського ринку;
- аналізувати сучасні тенденції туристичного бізнесу в Україні та світі;
- аналізувати процеси транснаціоналізації та глобалізації в туроперейтингу.