Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів комплексу теоретичних знань і практичних навичок раціональної організації та економічного обґрунтування напрямків інноваційної діяльності підприємства, які вони можуть застосовувати у майбутній професійній діяльності щодо ефективного провадження інноваційної діяльності та знаходження оптимальних інноваційних рішень.
- сучасні організаційні форми інноваційного розвитку підприємства, його основні етапи та принципи ефективної взаємодії учасників даного процесу;
- методичні положення та інструментарій оцінювання інноваційного розвитку підприємства;
- світовий досвід державної підтримки інноваційного розвитку підприємства, методи та моделі його державного регулювання;
- стратегії виходу підприємств із кризового стану на основі впровадження інновацій;
- інструментарій залучення інвестицій в інновації та методичні засади оцінювання результативності інвестування;
- імперативи формування ринку наукових розробок та інноваційних ідей в Україні;
- основні технології охорони прав та економіки інтелектуальної власності, зокрема стандарти й об’єкти права інтелектуальної власності в Україні.
здобувач повинен вміти:
- обґрунтовувати напрямки пріоритетного інноваційного розвитку підприємства з урахуванням потреб та особливостей національної економіки;
- збирати і систематизувати маркетингову інформацію для відбору цільових ринків, вимірювання і прогнозування попиту, позиціонування інноваційної продукції підприємства;
- оцінювати стан, динаміку, ефективність використання інноваційного потенціалу підприємства та обґрунтовувати пріоритетні напрямки його нарощування;
- розробляти та обґрунтовувати управлінські рішення щодо забезпечення ефективності інноваційного розвитку суб’єктів господарювання;
- ідентифікувати та оцінювати ризики інноваційної діяльності, а також контролювати їхній рівень;
- економічно обґрунтовувати вибір способу охорони прав інтелектуальної власності підприємства.
Додаткові матеріали
Презентація до теми “Маркетинг інновацій”