Інноваційний розвиток підприємств

Спеціальність:
Маркетинг
Підприємництво
торгівля та біржова діяльність
СВО:
Магістр
Курс:
1

Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів комплексу теоретичних знань і практичних навичок раціональної організації та економічного обґрунтування напрямків інноваційної діяльності підприємства, які вони можуть застосовувати у майбутній професійній діяльності щодо ефективного провадження інноваційної діяльності та знаходження оптимальних інноваційних рішень.

 

  • сучасні організаційні форми інноваційного розвитку підприємства, його основні етапи та принципи ефективної взаємодії учасників даного процесу;
  • методичні положення та інструментарій оцінювання інноваційного розвитку підприємства;
  • світовий досвід державної підтримки інноваційного розвитку підприємства, методи та моделі його державного регулювання;
  • стратегії виходу підприємств із кризового стану на основі впровадження інновацій;
  • інструментарій залучення інвестицій в інновації та методичні засади оцінювання результативності інвестування;
  • імперативи формування ринку наукових розробок та інноваційних ідей в Україні;
  • основні технології охорони прав та економіки інтелектуальної власності, зокрема стандарти й об’єкти права інтелектуальної власності в Україні.

здобувач повинен вміти:

  • обґрунтовувати напрямки пріоритетного інноваційного розвитку підприємства з урахуванням потреб та особливостей національної економіки;
  • збирати і систематизувати маркетингову інформацію для відбору цільових ринків, вимірювання і прогнозування попиту, позиціонування інноваційної продукції підприємства;
  • оцінювати стан, динаміку, ефективність використання інноваційного потенціалу підприємства та обґрунтовувати пріоритетні напрямки його нарощування;
  • розробляти та обґрунтовувати управлінські рішення щодо забезпечення ефективності інноваційного розвитку суб’єктів господарювання;
  • ідентифікувати та оцінювати ризики інноваційної діяльності, а також контролювати їхній рівень;
  • економічно обґрунтовувати вибір способу охорони прав інтелектуальної власності підприємства.

Робоча програма навчальної дисципліни «Інноваційний розвиток підприємств» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності: 242 «Туризм» за ОПП Туризм» (на основі ступеня вищої освіти «Бакалавр») 2023-2024 н.р.

Робоча програма навчальної дисципліни «Інноваційний розвиток підприємств» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг» за ОПП Маркетинг (на основі ступеня вищої освіти «Бакалавр») 2022-2023 н.р.

Робоча програма навчальної дисципліни «Інноваційний розвиток підприємств» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності: 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність за ОПП Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (на основі ступеня вищої освіти «Бакалавр») 2022-2023 н.р.

 

Силабус навчальної дисципліни «Інноваційний розвиток підприємств» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг» за ОПП Маркетинг 

Силабус навчальної дисципліни «Інноваційний розвиток підприємств» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності: 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність за ОПП Підприємництво, торгівля та біржова діяльність 

Додаткові матеріали

Інноваційний розвиток підприємств. Методичні вказівки для проведення практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальностей: 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 075 «Маркетинг»

Презентація до теми “Маркетинг інновацій”

Презентація до теми “Ринок інновацій”

Презентація до теми “Сучасні організаційні форми”