Мета: формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з використання інформаційних систем та технологій в туристичній діяльності.
Завданням курсу «Інформаційні системи та технології в туристичній діяльності» полягають у вивченні методів раціональної організації ведення обліку на підприємствах країнах (на підставі використання прогресивних форм і стандартів). Набуття навичок опрацювання і використання облікової інформації в управлінні підприємством. Засвоївши дисципліну «Інформаційні системи та технології в туристичній діяльності» майбутні бакалаври повинні володіти методикою проведення дослідження, опрацьовувати та аналізувати інформацію для прийняття рішення.
Предмет курсу – інформація про стан підприємства, результати його діяльності, що узагальнюється у обліковій, фінансовій та податковій звітності підприємства для зовнішніх та внутрішніх користувачів.
Освітня компонента забезпечує набуття здобувачами ВО:
– Загальних компетентностей:
ЗК6. Здатність розробляти та управляти проєктами.
ЗК8. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні
– Спеціальних (фахових) компетентностей:
ФК1. Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності
ФК10. Здатність до розробки сценаріїв і стратегій розвитку соціально-економічних систем.
ФК11. Здатність використовувати в роботі туристичних підприємств інформаційні технології та офісну техніку
ФК13. Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації
– Програмних результатів навчання:
РН6. Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.
РН8. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань
РН10. Застосовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення у соціально-економічних дослідженнях та в управлінні соціально-економічними системами.
РН17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації в професійній туристичній сфері.
– soft skills показувати навички самостійної роботи, чесність та відповідальність за точність та об’єктивність подання інформації у сформованих звітах