Метою викладання навчальної дисципліни «Економіка підприємств готельно-ресторанного бізнесу» є формування сучасного економічного мислення, глибокого розуміння комплексу проблем господарювання в готельному та ресторанному бізнесі, а також набуття вмінь і практичних навичок економічної діяльності.
Завдання дисципліни полягає у формуванні, розвитку та удосконаленні фахових компетентностей, серед яких:
а) загальні компетентності (ЗК):
- здатність до розуміння соціально-економічних явищ, суспільних процесів і тенденцій науково-технічного прогресу;
- здатність шляхом самостійного навчання освоювати нові області, використовуючи здобуті знання;
- здатність застосовувати загальнонауковий методологічний апарат;
- здатність застосовувати фахові та фундаментальні знання у професійній діяльності.
б) фахові компетентності спеціальності (ФК):
- здатність володіти базовими поняттями, основами теорії і практики фахової підготовки, вміння їх застосовувати;
- здатність формувати і реалізовувати ефективні зовнішні та внутрішні комунікації на підприємствах сфери гостинності, навички взаємодії (робота в команді);
- здатність розуміти економічні процеси та здійснювати планування, управління, контроль діяльності суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу;
- здатність аналізувати і розраховувати економічні показники діяльності,
- визначати рівень конкурентоспроможності та економічний потенціал суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу на основі даних статистичної звітності, бухгалтерського обліку, спеціальних досліджень.
Після вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен показати такі програмні результати навчання (ПРН):
- розуміння та усвідомлення соціально-економічних явищ та суспільно-економічних процесів, тенденцій науково-технічного прогресу;
- освоювати нові області, використовуючи здобуті знання;
- уміння застосовувати фахові та фундаментальні знання у професійній діяльності;
- знання теорії і практики організації готельно-ресторанного господарства;
- уміння формувати та реалізовувати ефективні зовнішні та внутрішні комунікації на підприємствах сфери гостинності, навички взаємодії (робота в команді);
- знання принципів організації роботи закладів готельно-ресторанного господарства та функції їх структур;
- знання економічних процесів та уміння здійснювати планування, управління і контроль діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу;
- розраховувати, аналізувати та планувати фінансово-економічні показники діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу, визначати їх рівень конкурентоспроможності та економічний потенціал.
Додаткові матеріали
Презентація до теми “ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ПРОГРАМА ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА”