Іміджелогія і PR процеси

Спеціальність:
Туризм
СВО:
Бакалавр
Курс:
4
Провідний викладач:
Колокольчикова Ірина Володимирівна

Мета курсу: є надання майбутнім фахівцям комплексу знань про особливості провадження PR-роботи та ресурсів туристичної компанії щодо можливості їх використання в туристичній діяльності.

Завдання курсу:

  • ознайомити студентів з роллю й місцем PR-роботи в системі економічних наук та розвитку туристичного бізнесу;
  • визначити специфіку формування іміджу та PR-повідомлень туристичної фірми, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються у маркетингових та PR-дослідженнях;
  • визначити місце PR-підрозділів у структурі організації;
  • ознайомити з проблемами використання, формування та розповсюдження засобів PR;
  • охарактеризувати методи PR-роботи у туризмі, формування іміджу компанії
  • діяльність з реалізації плану PR-активності;
  • проаналізувати ресурсні бази види робочих комунікацій по
  • визначити тенденції та перспективи розвитку PR-комунікацій в індустрії туризму.

У результаті вивчення дисципліни  здобувачі повинні знати:

  • -особливості змісту основних категорій іміджелогії;
  • -особливості основних підходів до визначення та аналізу іміджу;
  • -сучасні напрямки формування і підтримання позитивного та впливового іміджу;
  • -основні наукові та практичні проблеми іміджелогії.

вміти:

  • -користуватися прийомами, методами і технологіями створення і підтримки вдалого іміджу;
  • -розпізнавати і творчо використовувати концепції аналізу іміджу;
  • -визначати специфіку сприйняття іміджу;
  • -користуватися інструментами аналізу іміджу;
  • -читати людину по обличчю і жестам;
  • -визначати рейтинг популярності.

володіти:

  • навичками цілісного підходу до аналізу іміджу;
  • основами мистецтва побудови і підтримки вдалого та позитивного іміджу;
  • базовими прийомами запобігання конфліктів в колективі;
  • методами аналізу іміджу;
  • технологією побудови іміджу, моделювання ситуацій;
  • навичками швидкого реагування в будь-яких, навіть в найкритичніших ситуаціях;
  • навичками захисту і власної значущості;
  • риторичними прийомами в спілкуванні;
  • мистецтвом бути іншим.

Робоча програма дисципліни «Іміджелогія і PR процеси» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 076 «Підприємництво торгівля та біржова діяльність» за ОПП Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (на основі повної загальної середньої освіти та фахового молодшего бакалавра) 2023-24 н.р.

Робоча програма дисципліни «Іміджелогія і PR процеси» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за ОПП Підприємництво та бізнес технології (на основі повної загальної середньої освіти та фахового молодшего бакалавра) 2023-24 н.р.

Робоча програма дисципліни «Іміджелогія і PR процеси в туризмі» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм» за ОПП Туризм (на основі повної загальної середньої освіти) 2022-23 н.р.

Силабус дисципліни «Іміджелогія і PR процеси в туризмі» для здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» зі спеціальності 242 «Туризм»