Мета курсу: є надання майбутнім фахівцям комплексу знань про особливості провадження PR-роботи та ресурсів туристичної компанії щодо можливості їх використання в туристичній діяльності.
Завдання курсу:
- ознайомити студентів з роллю й місцем PR-роботи в системі економічних наук та розвитку туристичного бізнесу;
- визначити специфіку формування іміджу та PR-повідомлень туристичної фірми, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються у маркетингових та PR-дослідженнях;
- визначити місце PR-підрозділів у структурі організації;
- ознайомити з проблемами використання, формування та розповсюдження засобів PR;
- охарактеризувати методи PR-роботи у туризмі, формування іміджу компанії
- діяльність з реалізації плану PR-активності;
- проаналізувати ресурсні бази види робочих комунікацій по
- визначити тенденції та перспективи розвитку PR-комунікацій в індустрії туризму.
У результаті вивчення дисципліни здобувачі повинні знати:
- -особливості змісту основних категорій іміджелогії;
- -особливості основних підходів до визначення та аналізу іміджу;
- -сучасні напрямки формування і підтримання позитивного та впливового іміджу;
- -основні наукові та практичні проблеми іміджелогії.
вміти:
- -користуватися прийомами, методами і технологіями створення і підтримки вдалого іміджу;
- -розпізнавати і творчо використовувати концепції аналізу іміджу;
- -визначати специфіку сприйняття іміджу;
- -користуватися інструментами аналізу іміджу;
- -читати людину по обличчю і жестам;
- -визначати рейтинг популярності.
володіти:
- навичками цілісного підходу до аналізу іміджу;
- основами мистецтва побудови і підтримки вдалого та позитивного іміджу;
- базовими прийомами запобігання конфліктів в колективі;
- методами аналізу іміджу;
- технологією побудови іміджу, моделювання ситуацій;
- навичками швидкого реагування в будь-яких, навіть в найкритичніших ситуаціях;
- навичками захисту і власної значущості;
- риторичними прийомами в спілкуванні;
- мистецтвом бути іншим.