Метою дисципліни «Створення туристичного продукту» є формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо організації та технології створення туристичного продукту в умовах конкуренції на ринку туристичних послуг, а також вирішення конкретних соціально-економічних завдань, що виникають у сфері туристичної індустрії в процесі заснування власного туристичного бізнесу і управління туристичними підприємствами.
У результаті вивчення дисципліни здобувачі повинні знати:
- основні теоретичні поняття та технологічні етапи становлення туристичного продукту;
- особливості організації та реалізації туристичних продуктів;
- визначення потреб туристичного ринку при формуванні нового туристичного продукту на основі комплексу відповідних послуг, що користуються попитом туристів
- специфіку організації туристичної діяльності, проблеми, напрямки та перспективи розвитку туристичної діяльності на рівні регіону, країни та світу;
- теоретичні положення щодо формування спеціалізованих туристичних продуктів різних територіальних рівнів охоплення;
здобувачі повинні вміти:
- володіти понятійним апаратом технологій проектування туристичного продукту;
- володіти спеціальними технологіями створення туристичного продукту, включаючи сервісні (формування комплексу послуг), організаційно-управлінські (взаємодія з контрагентами та споживачами), науково-дослідні (дослідження ринку, оцінка конкурентних позицій створюваного турпродукту, прогнозування майбутніх потреб споживачів);
- проектувати сучасний турпродукт на основі ефективного застосування сучасного стандартного і спеціального програмного забезпечення;
- планувати процес обслуговування споживачів.