Метою викладання дисципліни «Соціальне підприємництво» є формування відповідних дисциплінарних компетентностей, що забезпечують реалізацію всіх етапів підприємницького циклу з метою вирішення або пом’якшення соціальних проблем суспільства на умовах самоокупності, інноваційності та стійкості.
В результаті вивчення дисципліни здобувач повинен знати:
- роль та значення соціального підприємництва в механізмі ринкової економіки;
- основні терміни та поняття соціального підприємництва на рівні їх відтворення і тлумачення;
- підходи, концепції, історичниq розвиток соціального підприємництва;
- зарубіжний та вітчизняний досвідом впровадження соціального підприємництва;
- особливості впливу соціального підприємництва на якість життя соціуму та ефективність вирішення серйозних суспільних проблем.
Здобувач повинен вміти:
- аналізувати та визначати соціальні проблеми і шляхи їхнього вирішення із застосуванням інноваційних підходів;
- класифікувати соціальне підприємництво за певними класифікаційними ознаками;
- класифікувати основні види діяльності соціального підприємництва;
- аналізувати та економічно інтерпретувати нормативну базу України з соціального підприємництва;
- розробляти сталу бізнес-модель, яка вирішує суспільну проблему;
- класифікувати принципи управління соціальним підприємництвом; визначати шляхи соціальної відповідальності підприємництва;
- оцінювати вплив проекту соціальної зміни на сталий розвиток суспільства на різних рівнях.
Здобувач повинен отримати навики:
- роботи в команді;
- публічного виступу;
- організації активності громади для вирішення актуальних проблем;
- створення проектів та менеджменту їхньої реалізації
- розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності;
- готувати проекти управлінських рішень;
- впроваджувати інноваційні технології в діяльність організації.
Силабус дисципліни “Соціальне підприємництво” – вибіркова компонента
Додаткові матеріали
Презентація до теми “Соціальне підприємництво сутність, визначення і розуміння соціального підприємництва”
Презентація до теми “Стан та внесок соціального бізнесу в Україні”