Електронна комерція

Спеціальність:
Економіка
Підприємництво торгівля та біржова діяльність
Публічне управління та адміністрування
СВО:
Бакалавр
Курс:
2
Провідний викладач:
Лисак Оксана Іванівна

Метою викладання дисципліни «Електронна комерція» є формування системи теоретичних і практичних знань, навичок з електронного бізнесу, які дадуть можливість студентам професійно здійснювати свою діяльність у сучасному динамічному глобальному середовищі.

Завдання курсу – теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців з наступних питань: предметна галузь електронної комерції; основи теорії електронної комерції; основні поняття електронної комерції; застосування електронної комерції, ринки електронної комерції; основні моделі бізнес-процесів електронної комерції та сучасні інформаційні технології для їх реалізації в Інтернет; нові принципи та засоби проведення розрахунків: пластикові картки, цифрові гроші; типи електронних платежів і платіжних систем; проблеми безпеки та захисту інформації при електронній комерції; досвід компаній, які успішно використовують у своїй діяльності методи й засоби електронної комерції; основи бізнесу та маркетингу в сучасних інформаційних технологіях; практичні навички з бізнесу в сучасних системах інформаційних телекомунікацій.

В результаті вивчення дисципліни здобувач повинен знати:

  • основні переваги ведення бізнесу за допомогою Internet;
  • основні концепції побудови систем електронної комерції;
  • характеристики електронної комерції;
  • основні стратегії розвитку електронної комерції;
  • основні моделі систем електронної комерції;
  • основні інструменти ведення електронної комерції.

вміти:

  • застосовувати інструментарій створення і використання систем електронної комерції;
  • аналізувати нормативну і економіко-технічну інформацію в галузі електронної комерції;
  • обґрунтовувати прогностичні оцінки; здійснювати закупівлі в Internet;
  • використовувати принципи функціонування віртуальних крамниць, віртуальні підприємства і віртуальні продукти..

Орієнтовний перелік тем лекцій

  1. Основи електронного бізнесу..
  2. Роль Інтернету в розвитку електронного бізнесу.
  3. Види електронного бізнесу. Електронна комерція як складова електронного бізнесу.
  4. Системи електронної комерції у корпоративному секторі B2B.
  5. Системи електронної комерції B2C. Системи електронної комерції G2C та G2B.
  6. Електронні платіжні системи.
  7. Internet-трейдинг.
  8. Internet-маркетинг.
  9. Пошукова оптимізація. SEO оптимізація.
  10. Internet-реклама.
  11. Ефективність електронної комерції.
  12. Електронні публічні закупівлі.

Орієнтовний перелік тем практичних занять

  1. Знайомство з можливостями ведення бізнесу в інтернеті
  2. Робота з електронною поштою.
  3. Форми Internet – торгівлі. Internet – аукціони..
  4. Інформаційні послуги. Дистанційне навчання.
  5. Визначення цільової аудиторії електронного бізнесу.
  6. Створення автоматизованих email-кампаній для інтернет-магазину.
  7. Інструменти для відстеження тенденцій в електронній комерції.
  8. Технологія роботи інтернет-магазину.
  9. Організація надання послуг в електронній комерції.
  10. Створення інтернет-магазину на prom.ua.
  11. Інструменти визначення сезонних коливань.

 

Додаткові матеріали