Метою викладання дисципліни «Електронна комерція» є формування системи теоретичних і практичних знань, навичок з електронного бізнесу, які дадуть можливість студентам професійно здійснювати свою діяльність у сучасному динамічному глобальному середовищі.
Завдання курсу – теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців з наступних питань: предметна галузь електронної комерції; основи теорії електронної комерції; основні поняття електронної комерції; застосування електронної комерції, ринки електронної комерції; основні моделі бізнес-процесів електронної комерції та сучасні інформаційні технології для їх реалізації в Інтернет; нові принципи та засоби проведення розрахунків: пластикові картки, цифрові гроші; типи електронних платежів і платіжних систем; проблеми безпеки та захисту інформації при електронній комерції; досвід компаній, які успішно використовують у своїй діяльності методи й засоби електронної комерції; основи бізнесу та маркетингу в сучасних інформаційних технологіях; практичні навички з бізнесу в сучасних системах інформаційних телекомунікацій.
В результаті вивчення дисципліни здобувач повинен знати:
- основні переваги ведення бізнесу за допомогою Internet;
- основні концепції побудови систем електронної комерції;
- характеристики електронної комерції;
- основні стратегії розвитку електронної комерції;
- основні моделі систем електронної комерції;
- основні інструменти ведення електронної комерції.
вміти:
- застосовувати інструментарій створення і використання систем електронної комерції;
- аналізувати нормативну і економіко-технічну інформацію в галузі електронної комерції;
- обґрунтовувати прогностичні оцінки; здійснювати закупівлі в Internet;
- використовувати принципи функціонування віртуальних крамниць, віртуальні підприємства і віртуальні продукти..
Орієнтовний перелік тем лекцій
- Основи електронного бізнесу..
- Роль Інтернету в розвитку електронного бізнесу.
- Види електронного бізнесу. Електронна комерція як складова електронного бізнесу.
- Системи електронної комерції у корпоративному секторі B2B.
- Системи електронної комерції B2C. Системи електронної комерції G2C та G2B.
- Електронні платіжні системи.
- Internet-трейдинг.
- Internet-маркетинг.
- Пошукова оптимізація. SEO оптимізація.
- Internet-реклама.
- Ефективність електронної комерції.
- Електронні публічні закупівлі.
Орієнтовний перелік тем практичних занять
- Знайомство з можливостями ведення бізнесу в інтернеті
- Робота з електронною поштою.
- Форми Internet – торгівлі. Internet – аукціони..
- Інформаційні послуги. Дистанційне навчання.
- Визначення цільової аудиторії електронного бізнесу.
- Створення автоматизованих email-кампаній для інтернет-магазину.
- Інструменти для відстеження тенденцій в електронній комерції.
- Технологія роботи інтернет-магазину.
- Організація надання послуг в електронній комерції.
- Створення інтернет-магазину на prom.ua.
- Інструменти визначення сезонних коливань.
Додаткові матеріали