Міжнародний туризм

Спеціальність:
Туризм
СВО:
Бакалавр
Курс:
Провідний викладач:
Демко Валентина Сергіївна

Мета: формування у майбутніх фахівців з туризму  знань та фахових компетенцій з міжнародного туризму, як суспільного феномену туріндустрії, його видів і чинників, що впливають на туристичний рух у всьому світі.

Завданнями дисципліни є :

– ознайомлення з досвідом зарубіжних країн у побудові організаційних структур управління туристичною сферою;

– вивчення діяльності міжнародних туристичних організацій;

– конкретизація підходів до класифікації та сегментування туристичних ринків світу;

– визначення особливостей формування туристичної пропозиції в умовах глобалізації;

– аналіз сучасного стану та перспектив розвитку найважливіших секторів міжнародної індустрії туризму;

– організація статистичного обліку та спеціальних туризмознавчих спостережень;

– формування та уніфікації термінології в сфері міжнародного туризму та інше.

Освітня компонента забезпечує набуття здобувачами ВО відповідних результатів навчання (з урахуванням soft skills):

Інтегральна компетентність Здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації, як в процесі навчання, так і в процесі роботи, що передбачає застосування теорій і методів системи наук, які формують туризмознавство, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

Soft Skills

  • Комунікативні навички: вільне спілкування з представниками різних культур і національностей, навички ведення ділової комунікації з міжнародними партнерами та клієнтами, уміння формувати довірчі відносини та будувати міжнародну мережу контактів.
  • Уміння виступати привселюдно: презентація туристичних продуктів, орієнтованих на міжнародний ринок, уміння проводити міжкультурні брифінги або презентації для іноземної аудиторії, переконливий виклад інформації під час обговорення міжнародних проєктів.
  • Керування часом: ефективне планування та координація діяльності, враховуючи часові пояси різних країн, організація міжнародних подорожей із дотриманням графіка та логістичних аспектів, пріоритизація завдань для реалізації складних міжнародних проєктів.
  • Гнучкість і адаптивність: адаптація до культурних особливостей та стандартів ведення бізнесу в різних країнах, реакція на непередбачувані обставини під час організації міжнародних поїздок, здатність швидко засвоювати нову інформацію про закони, звичаї та умови роботи в різних країнах.
  • Лідерські якості: здатність координувати команди в багатонаціональному середовищі, надихати колег і партнерів на реалізацію амбітних міжнародних проєктів, прийняття стратегічних рішень щодо розвитку міжнародного туризму.
  • Особисті якості: культурна обізнаність і толерантність, емоційна стійкість у міжкультурному середовищі, орієнтація на інновації та пошук нестандартних рішень, відповідальність за результати роботи в міжнародній туристичній діяльності.

Орієнтовний перелік тем лекцій:

  1. Міжнародний туризм як багатогранне соціально-економічне явище
  2. Міжнародна співпраця в галузі туризму
  3. Ринок міжнародного туризму
  4. Географія туристичного попиту
  5. Індустрія міжнародного туризму
  6. Туристичні ресурси
  7. Основи економіки туріндустрії
  8. Статистика міжнародного туризму
  9. Основи менеджменту в міжнародному туризмі
  10. Основи маркетингу в міжнародному туризмі

 

Орієнтовний перелік тем практичних занять:

  1. Міжнародний туризм як багатогранне соціально-економічне явище
  2. Міжнародна співпраця в галузі туризму
  3. Ринок міжнародного туризму
  4. Географія туристичного попиту
  5. Індустрія міжнародного туризму
  6. Туристичні ресурси
  7. Основи економіки туріндустрії
  8. Статистика міжнародного туризму
  9. Основи менеджменту в міжнародному туризмі
  10. Основи маркетингу в міжнародному туризмі