Мета: формування у майбутніх фахівців з туризму знань та фахових компетенцій з міжнародного туризму, як суспільного феномену туріндустрії, його видів і чинників, що впливають на туристичний рух у всьому світі.
Завданнями дисципліни є :
– ознайомлення з досвідом зарубіжних країн у побудові організаційних структур управління туристичною сферою;
– вивчення діяльності міжнародних туристичних організацій;
– конкретизація підходів до класифікації та сегментування туристичних ринків світу;
– визначення особливостей формування туристичної пропозиції в умовах глобалізації;
– аналіз сучасного стану та перспектив розвитку найважливіших секторів міжнародної індустрії туризму;
– організація статистичного обліку та спеціальних туризмознавчих спостережень;
– формування та уніфікації термінології в сфері міжнародного туризму та інше.
Освітня компонента забезпечує набуття здобувачами ВО відповідних результатів навчання (з урахуванням soft skills):
Інтегральна компетентність Здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації, як в процесі навчання, так і в процесі роботи, що передбачає застосування теорій і методів системи наук, які формують туризмознавство, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
Soft Skills
- Комунікативні навички: вільне спілкування з представниками різних культур і національностей, навички ведення ділової комунікації з міжнародними партнерами та клієнтами, уміння формувати довірчі відносини та будувати міжнародну мережу контактів.
- Уміння виступати привселюдно: презентація туристичних продуктів, орієнтованих на міжнародний ринок, уміння проводити міжкультурні брифінги або презентації для іноземної аудиторії, переконливий виклад інформації під час обговорення міжнародних проєктів.
- Керування часом: ефективне планування та координація діяльності, враховуючи часові пояси різних країн, організація міжнародних подорожей із дотриманням графіка та логістичних аспектів, пріоритизація завдань для реалізації складних міжнародних проєктів.
- Гнучкість і адаптивність: адаптація до культурних особливостей та стандартів ведення бізнесу в різних країнах, реакція на непередбачувані обставини під час організації міжнародних поїздок, здатність швидко засвоювати нову інформацію про закони, звичаї та умови роботи в різних країнах.
- Лідерські якості: здатність координувати команди в багатонаціональному середовищі, надихати колег і партнерів на реалізацію амбітних міжнародних проєктів, прийняття стратегічних рішень щодо розвитку міжнародного туризму.
- Особисті якості: культурна обізнаність і толерантність, емоційна стійкість у міжкультурному середовищі, орієнтація на інновації та пошук нестандартних рішень, відповідальність за результати роботи в міжнародній туристичній діяльності.
Орієнтовний перелік тем лекцій:
- Міжнародний туризм як багатогранне соціально-економічне явище
- Міжнародна співпраця в галузі туризму
- Ринок міжнародного туризму
- Географія туристичного попиту
- Індустрія міжнародного туризму
- Туристичні ресурси
- Основи економіки туріндустрії
- Статистика міжнародного туризму
- Основи менеджменту в міжнародному туризмі
- Основи маркетингу в міжнародному туризмі
Орієнтовний перелік тем практичних занять:
- Міжнародний туризм як багатогранне соціально-економічне явище
- Міжнародна співпраця в галузі туризму
- Ринок міжнародного туризму
- Географія туристичного попиту
- Індустрія міжнародного туризму
- Туристичні ресурси
- Основи економіки туріндустрії
- Статистика міжнародного туризму
- Основи менеджменту в міжнародному туризмі
- Основи маркетингу в міжнародному туризмі