Основи консалтингу

Спеціальність:
Економіка
Підприємництво
торгівля та біржова діяльність
СВО:
Бакалавр
Курс:
2
Провідний викладач:
Яворська Тетяна Іванівна

Метою дисципліни є донесення до студентів особливостей організаційно-економічного механізму функціонування специфічного виду підприємства – консалтингової фірми, її поведінки на ринку свого продукту, а також універсальних принципів та інструментарію консультаційного процесу.

В результаті вивчення дисципліни здобувач повинен знати:

  • поняття сучасного консалтингу;
  • основи управлінського консультування як елемента інфраструктури професійної підтримки бізнесу, його особливості та етапи становлення й розвитку;
  • виникнення і сучасний стан вітчизняного консалтингу;
  •  головні етапи і особливості консалтингового процесу;
  • роль консультанта в управлінському консультуванні;
  •  специфіку маркетингу консалтингових послуг.

здобувач повинен вміти:

  • застосовувати на практиці набутий первинний досвід консалтингової діяльності;
  • обирати модель консультування, виходячи з наявних умов і потреб замовників;
  • правильно застосовувати методи діагностики проблем, що виникають на підприємствах та організаціях;
  • застосовувати методи діагностування інноваційного потенціалу організації;
  •  розробляти програму підготовки впровадження змін;
  • визначати економічний та інші види ефекту від запровадження консультаційних рекомендацій.

здобувач повинен отримати навики:

  • структурування проблемних питань, їх дослідження і способів вирішення та композиції підсумкового звіту консультування;
  • діагностування проблем організацій;
  • розробки та оформлення програми, плану і очікуваних результатів від використання консультаційних пропозицій;
  • організації презентації консультаційних проектів.

Орієнтовний перелік тем лекцій

  1. Консалтингова діяльність та ринок консалтингових послуг.
  2. Консалтингова діяльність, як професійна підтримка бізнесу.
  3. Процес консалтингової діяльності.
  4. Методи здійснення консалтингових дій.
  5. Управління консалтинговою організацією.
  6. Кадрова політика консалтингової фірми.
  7. Маркетинг консалтингових послуг.
  8. Оформлення консультант-клієнтського співробітництва.
  9. Аналіз та формулювання проблем.
  10. Ризик у консультаційній діяльності.

 

Орієнтовний перелік тем практичних занять

  1. Консалтингова діяльність, види і особливості консультаційних послуг.
  2. Консалтинг, як форма та професійна підтримка бізнесу.
  3. Порядок організації управлінського консультування.
  4. Застосування методів в консалтинговій діяльності.
  5. Порядок управління консалтинговою організацією.
  6. Типи організаційної патології і методи її виявлення.
  7. Організація маркетингової діяльності консультаційних фірм.
  8. Порядок оформлення консалтинг-клієнтського співробітництва.
  9. Проведення аналізу та формулювання проблем у процесі консультування.
  10. Технології консультування.