Соціальна відповідальність бізнесу

Спеціальність:
Економіка
Менеджмент
Публічне управління та адміністрування
Туризм
СВО:
Магістр
Курс:
1
Провідний викладач:
Завадських Ганна Миколаївна

Метою викладання дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у здобувачів фундаментальних знань теорії та практики корпоративної соціальної відповідальності і відповідних професійних компетенцій.

В результаті вивчення дисципліни здобувач повинен знати:

  • сутність, види, категорії, еволюцію, концепції, моделі та рівні соціальної відповідальності; особливості соціальної відповідальності різних суб’єктів суспільного розвитку;
  • місце соціальної відповідальності в діяльності підприємства; нормативно-правові засади розвитку соціальної відповідальності;
  • моделі корпоративної соціальної відповідальності і становлення різних типів корпоративної культури;
  • критерії, показники та методику оцінювання соціальної відповідальності; особливості вияву соціальної відповідальності бізнесу в українських реаліях;
  • сутність соціальних інвестицій як форми вияву корпоративної відповідальності роботодавців;
  • сутність, складові та пріоритети розвитку соціально відповідальної політики стосовно співпрацівників підприємства;
  • екологічні аспекти соціальної відповідальності та їх нормативно-правове регулювання;
  • сутність, структуру, вимоги та особливості міжнародних стандартів соціальної звітності.

Здобувач повинен вміти:

  • формувати механізм управління соціальною відповідальністю;
  • формувати ефективну взаємодію роботодавців зі співробітниками на засадах соціальної відповідальності;
  • формувати відносини підприємства із зовнішніми організаціями на засадах корпоративної соціальної відповідальності;
  • визначати напрями активізації індивідуальної та колективної екологічної відповідальності;
  • посилювати соціальну відповідальність суб’єктів суспільного розвитку через соціальне партнерство;
  • здійснювати моніторинг соціальної відповідальності;
  • оцінювати ефективність корпоративної соціальної відповідальності;
  • розвивати корпоративну соціальну відповідальність як чинник підвищення конкурентоспроможності.

Здобувач повинен отримати навики:

  • обґрунтування значення взаємодії основних економічних агентів у реалізації концепції сталого розвитку;
  • розроблення оптимальної системи розвитку корпоративної соціальної відповідальності;
  • оцінювання реальних досягнень соціальної відповідальності у всіх сферах господарської діяльності держави.

Орієнтовний перелік тем лекцій

  1. Сутність та види соціальної відповідальності
  2. Соціальна відповідальність як чинник сталого розвитку
  3. Соціальне партнерство як інструмент формування соціальної відповідальності
  4. Моніторинг соціальної відповідальності
  5. Стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності в Україні

 

Орієнтовний перелік тем практичних занять

  1. Сутність та види соціальної відповідальності
  2. Соціальна відповідальність як чинник сталого розвитку
  3. Соціальне партнерство як інструмент формування соціальної відповідальності
  4. Моніторинг соціальної відповідальності
  5. Стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності в Україні