Створення туристичного продукту

Спеціальність:
Туризм
СВО:
Бакалавр
Курс:
4
Провідний викладач:
Демко Валентина Сергіївна

Мета курсу – формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо організації та технології створення туристичного продукту в умовах конкуренції на ринку туристичних послуг, а також вирішення конкретних соціально-економічних завдань, що виникають у сфері туристичної індустрії в процесі заснування власного туристичного бізнесу і управління туристичними підприємствами.

Завдання курсу – володіння понятійно-термінологічним апаратом технології туристичного продукту, визначення потреб туристичного ринку та формування нового туристичного продукту на основі комплексу відповідних послуг, що користуються попитом туристів;

Освітня компонента забезпечує набуття здобувачами ВО відповідних результатів навчання (з урахуванням soft skills):

Інтегральна компетентність Здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації, як в процесі навчання, так і в процесі роботи, що передбачає застосування теорій і методів системи наук, які формують туризмознавство, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

Soft Skills

  • Комунікативні навички: уміння вести ефективні переговори з постачальниками, партнерами та клієнтами, навички представлення концепцій і переваг туристичного продукту, ефективне обговорення ідей у команді для створення нового туристичного продукту.
  • Уміння виступати привселюдно: презентація нових туристичних продуктів перед аудиторією (потенційними клієнтами чи партнерами), навички переконливого аргументування вигід продукту та його унікальності, уміння захищати свої ідеї під час обговорення або дебатів.
  • Керування часом: планування етапів розробки туристичного продукту від ідеї до впровадження, уміння працювати в умовах обмеженого часу для розробки і впровадження продукту на ринок, систематизація завдань та делегування для досягнення цілей.
  • Гнучкість і адаптивність: адаптація туристичних продуктів до змін на ринку або до потреб клієнтів, уміння реагувати на нові тренди у туристичній галузі, здатність змінювати підхід до реалізації проєкту залежно від обставин.
  • Лідерські якості: організація команди для розробки нового туристичного продукту, здатність надихати колег на досягнення спільних цілей, прийняття рішень у процесі створення продукту з урахуванням ризиків і потреб клієнтів.
  • Особисті якості: творчий підхід до розробки унікальних ідей, критичне мислення для оцінки рентабельності ідеї та аналізу ринкових тенденцій, орієнтація на клієнта та прагнення до високої якості послуг, відповідальність за створений продукт та його відповідність заявленим стандартам.

Орієнтовний перелік тем лекцій:

  1. Організаційні аспекти створення та функціонування туристичного підприємства
  2. говування
  3. Технологія створення туристичного продукту, формування його асортименту та вартості
  4. Програмне обслуговування в туризмі. Формування програми перебування туристів
  5. Технологія створення туристичного продукту та формування його асортименту
  6. Технологія збуту туристичного продукту
  7. Організація транспортних подорожей та перевезень
  8. Туристичні формальності

 

Орієнтовний перелік тем практичних занять:

  1. Сутність понять «туристичний продукт» і туристична послуга. Формування собівартості туристичного продукту.
  2. Ціна туристичного продукту
  3. Попит і пропозиція туристичного продукту та їх вплив на формування ціни
  4. Методика визначення ціни
  5. Договірні відносини в туристичній діяльності
  6. Особливості діяльності обліку туристичних опе-раторів та туристичного агента
  7. Маркетингові стратегії ціноутворення в туризмі
  8. Цінові ризики та їх вплив на формування цін