24 листопада на кафедрі рослинництва та садівництва відбулося обговорення результатів моніторінгу оцінювання якості освітнього процесу за освітньо-науковою програмою «Агрономія». Метою данного опитування було вивчення думок щодо рівня задоволеності здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти якістю освітнього процесу.

Результати:

Вищі оцінки (максимальні відсотки за балом «5», по 100%) здобувачі вищої освіти поставили за критеріями: «Спрямованість дисциплін на майбутню професію», «Організація в цьому навчальному році  дистанційного навчання», «Організація наукових і практичних заходів професійної діяльності (конференції, тренінги, дискусії тощо)», «Залучення здобувачів вищої освіти до організації, проведення та участі у наукових і практичних заходах», «Доступність графіків освітнього процесу та розкладів».

Менші оцінки (відсотки за балом «3», по 50 %) здобувачами вищої освіти наступних критеріїв якості: «Задоволеність навчанням за обраною освітньою програмою», «Зрозумілість мети, цілей і очікуваних результатів вивчення дисциплін», «Відповідність отриманих результатів вивчення дисциплін заявленим в них цілям».

Також, будо проведено опитування та  обговорення з метою вивчення думок щодо рівня задоволеності якістю підготовки та навчання здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти та відповідності освітньо-наукової програми «Агрономія» їх запитам та потребам.

Результати:

Вищими балами (максимальні відсотки за балом «5», по 100%) здобувачі вищої освіти оцінили наступні критерії якості освітнього процесу за ОНП «Агрономія»: «Я задоволений процедурою інформування стосовно освітнього процесу впродовж навчального періоду», «Мене заохочували до академічної доброчесності під час навчання та виконання індивідуальних робіт», «Я зацікавлений дотримуватись принципів та правил академічної доброчесності», «Я задоволений рівнем консультативної підтримки (на кафедрі, у деканаті, бібліотеці)».

Меншими балами (відсотки за балом «3», по 50%) здобувачі вищої освіти оцінили: «Можливість вільно вибирати дисципліни поза межами своєї спеціальності», «Можливість вільно вибирати професійно-орієнтовані дисципліни із вибіркового блоку», «Мені вистачає часу на самостійну роботу», «Мене повідомляли про результати мого опитування (анкетування) та прийняті рішення».

За результатами обговорень було отримано рекомендації від здобувачів та сформовано висновки.

изображение_2023-11-28_102252595  8daf8f1b0f11b87e92f650f5effe7309-0