Глибинні процеси, спрямовані на інтеграцію в європейський освітній прості та постійне підчищення якості провадження освітніх послуг вимагає від науково-педагогічних працівників на системно здійснювати вдосконалення власної академічної та професійної кваліфікації. Для цього використовуються різні форми підвищення кваліфікації та стажування, у тому числі за допомогою неформальної освіти.

ДТАТУ забезпечує підвищення кваліфікації у різних напрямках. Система професійного розвитку (підвищення кваліфікації) науково-педагогічних працівників, запроваджена у ТДАТУ, відповідає індивідуальним потребам та інтересам викладачів та впливає на підвищення якості викладання.

Аби більш детально розглянути питання, присвячені підвищенню кваліфікації викладачів, 07 жовтня 2023 року з викладачами кафедри комп’ютерних наук  була проведена зустріч з директором інституту підвищення кваліфікації ТДАТУ Анастасією Коноваленко. Спікерка наголосила на важливих моментах, що стосуються підвищення кваліфікації та стажування, детально зупинилася на Положенні про професійний розвиток науково-педагогічних працівників, нещодавно затверджений Вченою радою ТДАТУ.

11

Анастасія Коноваленко звернула увагу викладачів на важливості формування власної траєкторії професійного розвитку. Науково-педагогічні працівники, з урахуванням результатів самооцінки компетентностей і професійних потреб, змісту власної викладацької діяльності та/або посадових обов’язків, самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів підвищення кваліфікації. Кожен викладач повинен набрати 6 кредитів підвищення кваліфікації та стажування упродовж 5 років.

 

222

Наприкінці зустрічі директор інституту підвищення кваліфікації відповів на запитання викладачів. Дякуємо п. Анастасії за цікаву та інформативну зустріч.

Підготував доцент Сергій Шаров