Останнім часом у центрі уваги кафедри були результати звіту щодо задоволеності випускниками рівня отриманих освітніх послуг за освітньо-професійною програмою “Комп’ютерні науки”. Так на черговому засіданні кафедри, яке відбулося 15 грудня, було обговорено результати опитувань стейкхолдерів за 2022-2023 навчальний рік.

На початку засідання кафедри виконуючий обов’язки завідувача кандидат педагогічний наук, доцент Сергій Шаров наголосив, що проведення опитувань серед здобувачів є міцною основою для вдосконалення якості освітнього процесу.

Про результати моніторингу оцінювання випускниками першого (бакалаврського) рівня задоволеності отриманими освітніми послугами за освітньо-професійною програмою «Комп’ютерні науки» доповіла гарант освітньої програми кандидат технічних наук, доцент Юлія Холодняк. Анонімне електронне анкетування проводилось за допомогою спеціально розробленого інструментарію, розміщеному на офіційному web-сайті університету.

1122

За результатами опитування студенти високо оцінили кілька ключових аспектів, таких як доступ до електронних ресурсів, якість отриманих знань, а також прозорість та чесність оцінювання під час навчання. Однак звіт також виявив деякі питання, які потребують уваги. Випускники вказали на необхідність покращення підготовки до командної роботи, розвитку навичок створення професійного портфоліо та вивченню новітніх методів розробки коду.

Ці питання стали основою для активної та конструктивної дискусії серед учасників засідання кафедри, викликаючи інтерес та сприяючи обміну ідеями та поглядами на подальше вдосконалення освітнього процесу. Запропоновано наступні шляхи покращення:

  • перегляд переліку обов’язкових дисциплін робочою групою освітньо-професійної програми;
  • активне залучення до навчання представників ІТ-індустрії;
  • залучення здобувачів до заходів, які проводяться з питань створення резюме, портфоліо, пошуку роботи та кар’єрного розвитку;
  • вдосконалення методів викладання за допомогою інноваційних підходів.

Підсумовуючи, варто наголосити, що проведення опитувань серед здобувачів є не лише інструментом для вимірювання задоволеності ними освітніми послугами, але й ключовим механізмом виявлення конкретних областей для покращення. Опитування дозволяють персоналізувати навчальний процес, а також слугують засобом самовдосконалення для університету, допомагаючи адаптувати підходи та навчальні стратегії до реальних потреб здобувачів та забезпечуючи високий стандарт якості освітніх послуг.

Підготувала доцент Юлія Холодняк