90985026_2969896109733926_2073024046257143808_o    Асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” спільно з агенцією UCABevent та освітньою програмою “Агрокебети” запрошують на онлайн-семінар “Маркетинг в агробізнесі: роль та зміни під час кризи”.

? Модератор:
Anatoliy Tsyrkun, Генеральний директор, UCABevent; Керівник освітньої програми “Агрокебети”

? Спікер:
Юлія Каменєва, Директор з маркетингу, LNZ Group; Ментор освітньої програми “Агрокебети”

Ключові питання до обговорення під час онлайн-семінару:

☑️ Навіщо маркетинг з’явився в агробізнесі та яку роль відіграє?
☑️ Які інструменти використовувалися до цього і що змінилося з кризою?
☑️ Антикризові інструменти маркетингу.
☑️ Нова ера маркетологів. Які навички потрібні “новим” маркетологам в кризу і після неї?
☑️ Чи остаточне “помре” класичний маркетинг під час кризи?
☑️ Де взяти натхнення маркетологам?

? Участь безкоштовна за умови обов’язкової реєстрації: http://bit.ly/UCABonline_0104