9 квітня 2021 року декан факультету Агротехнологій та екології Ірина ІВАНОВА взяла участь у презентації туристичного бренду Приазов’я
Одним із стратегічним напрямком розвитку Мелітопольського краю, що було позначено на Азовському Форумі регіонального розвитку, є розвиток туристичного бізнесу. Формування розвитку цього напрямку, почалось з презентації єдиного бренду Приазов’я у конференц-залі Мелітопольського виконкому, в якій взяла участь декан факультету АТЕ Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного. Саме тому, що на нашому факультеті готують фахівців за спеціальністю «Готельно-ресторанна справа».
Приазов’я, до якого належить Мелітополь, Генічеськ, Бердянськ, Маріуполь та Кирилівка, може стати першим конкурентом для Карпат і Одеської області, впевнені представники проекту USAID «Економічна підтримка Східної України». Кожне з цих міст має свій логотип. А об’єднає їх один бренд – яскравий літачок, який розвертаючись, перетворюється на сонце, квітку та парасольку. Єдиний слоган курортного регіону «Колоритне Приазов’я. Яскраву айдентику для Приазовського краю розробило креативне бюро Bulanov büro і White Studio Design спільно з командою Zruchno.Travel під керівництвом Дмитра.
Розробники бренду пропонують представникам готельного,ресторанного,туристичного бізнесу залучити гостей Приазов’я в інтерактивну гру. Наприклад, запропонувати їм зібрати частини магнітиків в одну квітку або сонце. Всі товари, повинні бути місцевих виробників. А це цікаво для нас,тому що наш регіон та ТДАТУ багатий на практичні та наукові розробки!
Для рекламних та маркетингових комунікацій розробники пропонують #колоритне.
Впровадження бренду спрямоване на розвиток туризму та гостинності у регіоні, залучення інвестицій до туристичної галузі, підтримку туроператорів, підприємств, створення нових туристичних продуктів.
Інформаційний супровід: декан факультету АТЕ Ірина ІВАНОВА