№24_11.06.2020.indd_(1)_page-0001 Вибір професії — важливий крок у житті учнівської молоді. Кожен прагне мати цікаву роботу, гарний заробіток, можливість реалізувати власний потенціал, побудувати кар’єру. Ми хочемо допомогти зорієнтуватись у складному лабіринті професій, уникнути помилок і розчарувань при виборі свого фаху.

   Звичайно ж, коли людина вибирає майбутню професію, величезну роль відіграють її особисті якості і схильності. Проте це далеко не все, що впливає на остаточний вибір. Які ж ще фактори мають значення у цьому процесі?

   Радіо, телебачення, преса, Інтернет… Через них проходять величезні потоки найрізноманітнішої інформації. Новини, розваги, знання – все це так чи інакше просочується у наше життя через ЗМІ. Переоцінити їх вплив на суспільство, мабуть, неможливо. Вони інформують, пояснюють, розважають – формують громадську і особисту думку з найрізноманітніших приводів. Що де відбувається, хто що вміє, що є хорошим, а що не дуже – про все це люди дізнаються завдяки засобам масової інформації. Цілком логічно припустити, що і вибір професії не в останню чергу обумовлюється ЗМІ.

   Тому факультет агротехнологій та екології Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного  співпрацюють із засобами масової інформації для здійснення професійної орієнтації майбутніх абітурієнтів. До редакції газети «Юг-Информ» Приморського району Запорізької області була надіслана   інформація про спеціальності та  родзинки факультету. Інформація опублікована 11 червня 2020 року у випуску газети №24.