З набуттям чинності нового Закону України „Про вищу освіту” що містить багато норм, апробованих DSC_0007в європейських університетах, але нових для українських закладів освіти, розпочався новий етап реформування вітчизняної освітньої системи. Поглиблення європейської інтеграції вищої освіти України вимагає від учасників освітнього процесу розуміння цілей і змісту передбачених інновацій, можливих перешкод і ризиків, пов′язаних із суттєвим оновленням усталених підходів до підготовки фахівців.

   Однією з головних методологічних засад нового Закону України „Про вищу освіту” є автономія закладів вищої освіти, що, зокрема, означає розширення прав ЗВО у формуванні змісту освіти та забезпеченні її якості. Так, зокрема, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти формулюється у термінах результатів навчання, а переліки навчальних дисциплін визначається самими закладами освіти. З огляду на це кожному учаснику освітнього процесу необхідно розуміти механізм визначення результатів навчання та формування освітніх програм.

  З метою підвищення якості освітнього процесу 11 березня 2020 р. відбулася чергова кураторська година, на якій було визначено основні вектори розвитку факультету АТЕ у 2020 році.

   Декан факультету доц. Іванова І.Є. наголосила на важливості участі усіх учасників освітнього процесу. Так, зокрема, було акцентовано увагу на тому, що студентство бере активну участь у розробці освітніх програм, визначенні ключових компетентностей, основних дисциплін та предметної сфери, формулюванні програмних результатів навчання відповідно до ключових програмних компетентностей, вирішенні питання щодо модуляризації програми, визначенні підходів до викладання, навчання та оцінювання результатів навчання, реалізації, моніторингу і вдосконаленні освітньої програми та її компонентів.

    Очільницею факультету було наголошено на тому, що відповідно до «Положення про порядок та умови обрання навчальних дисциплін за вибором здобувачів вищої освіти в Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного» у поточному році визначення дисциплін за вибором студента буде здійснюватися в автоматизованому онлайн-режимі після знайомства студентів з силабусами та презентаціями дисциплін, розміщених на сайті факультету.

   Декан також наголосила на тому, що на сайті університету оприлюднено освітню програму «Геодезія та землеустрій» з метою її громадського обговорення та удосконалення, запропонувавши здобувачам вищої освіти активно долучитися до цього процесу та внести свої пропозиції щодо її змісту.

    Окрім цього, було підкреслено, що сучасний підхід до формування освітніх програм передбачає фокусування на навчальних досягненнях, які мають стати основою кваліфікації випускника та забезпечити його конкурентоспроможність і успішність.

Наприкінці заходу представниками деканату студентську спільноту та викладачів було запрошено на урочисте привітання випускників-магістрів факультету АТЕ 2020 р., що відбудеться 13 березня об 1100 в ауд.1.127.

Інформаційний супровід:

заст. декана АТЕ з НР доц. Тараненко Г.Г.

 DSC_0021 і

photo_2020-03-11_15-59-44 photo_2020-03-11_15-59-45 photo_2020-03-11_15-59-51