Основною метою навчальної дисципліни є формування правосвідомості, навичок застосування еколого-правових норм, правового розв’язання проблем, що виникають у сфері використання природних ресурсів, охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки при роботі з об‘єктами екологічної експертизи.
До завдань дисципліни входить:
- узагальнити вже набуті знання про окремі галузеві еколого-правові норми щодо охорони окремих компонентів довкілля, об’єктів природно-заповідного фонду, територій та об’єктів з особливим статусом та довкілля в цілому, забезпечення екологічної безпеки, організації державної служби управління в галузі охорони довкілля, системи моніторингу довкілля при проектуванні та роботі з проектами екологічної експертизи;
- сформувати нові еколого-правові знання та вміння щодо поводження з обертами екологічної експертизи.
Після засвоєння матеріалу навчальної дисципліни студент повинен:
ЗНАТИ:
На ознайомчо-орієнтованому рівні:
- визначення головних понять курсу;
- права та обов’язки суб’єктів та експертів екологічної експертизи.
На понятійно-аналітичному рівні:
- порядок проведення екологічної експертизи, строки проведення та реалізації;
- особливості участі громадськості у проведенні екологічної експертизи;
- правові механізми регулювання діяльності в галузі екологічної експертиз.
ВМІТИ:
- проводити процедуру проведення екологічної експертизи;
- давати обґрунтовані висновки на можливість реалізації проекту у відповідності з існуючим законодавством;
- встановлювати послідовність дій у процесі застосування еколого-правових норм,
- знаходити поточну редакцію офіційного тексту належних нормативно-правових актів природоохоронній сфері.