Педагогіка, психологія вищої школи

Спеціальність:
Геодезія та землеустрій
СВО:
Магістр
Курс:
М1

Дисципліна «Педагогіка, психологія вищої школи» – oднa з диcциплiн гумaнiтaрнoгo циклу, що передбaчaє oзнaйoмлення iз законами і закономірностями управління педагогічним процесом у вищих навчальних закладах, спрямований на підготовку спеціалістів вищої кваліфікації, здатних вкючитися до науково-педагогічного процесу ЗВО, ефективно вирішувати завдання професійної діяльності науковопедагогічного працівника.

Мета. Створити у здобувачів вищої освіти цілісне уявлення про навчальну дисципліну, сформувати систему знань про предмет, функції та основні завдання психології вищої школи, ознайомити з основними поняттями, що є семантичною основою для вивчення наступних тем. Сприяти розвитку творчого мислення студентів, формуванню педагогічних здібностей. Розвивати у студентів пізнавальний інтерес, сприяти зростанню психолого-педагогічної культури.

Завдання: 

• оволодіння магістрантами категоріально-термінологічним апаратом психології вищої школи як науки;

• формування у студентів здатності до самостійного пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел у процесі вивчення психології вищої школи як науки, а також до пошуку та аналізу різних типів інформативних повідомлень щодо психологічних проблем освітньої взаємодії у закладі вищої освіти;

• інтеграція та систематизація набутих у процесі професійного навчання знань про психологічні передумови підвищення якості вищої освіти;

• опанування знань про психологічні особливості студентського періоду життя людини й усвідомлення закономірностей професійного становлення та особистісного зростання майбутніх фахівців;

• формування у студентів здатності розв’язувати широке коло проблем та задач шляхом розуміння їх фундаментальних основ та використання як теоретичних, так і експериментальних методів;

• формування професійного мислення студентів, здатності до спілкування державною мовою на високому рівні задля вирішення конкретних завдань навчально-професійної та майбутньої науково-педагогічної діяльності; сприяння професійному самовизначенню і набуттю магістрантами професійно-педагогічної ідентичності через усвідомлення психологічних особливостей науково-педагогічної діяльності та передумов її опанування.

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВО – СИЛАБУС з дисципліни ПЕДАГОГІКА, ПСИХОЛОГІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ для спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”