На етапі розвитку вищої школи за умов зростаючої конкуренції, зумовленої економічною та демографічними кризами в Україні, неодмінною передумовою успішного розвитку та підвищення престижності сучасного ЗВО є налагодження дієвої і високоефективної профорієнтаційної діяльності.

Комунікації є ефективним методом інформування потенційних споживачів про специфіку надання освітніх послуг конкретним вищим навчальним закладом. Комунікаційні інструменти – ефективний засіб професійної орієнтації на ринку.

Ринок комунікацій України перебуває у прямій залежності від розвитку, в першу чергу, споживчого ринку та ринку засобів масової інформації. Традиційними залишаються друковані засоби масової інформації через свою відносну дешевизну, різнопланове спрямування та широке масове охоплення аудиторії.

Кафедрою МСТТ організовано та активно проводиться медіа-кампанія з популяризації та просунення бренду Таврійського державного агротехнологічного університету  імені Дмитра Моторного на ринку освітніх послуг в Кам’янсько-Дніпровському районі.

Медіа-кампанія включає регулярне розміщення протягом квітня-травня 2020 року у місцевих та районних ЗМІ – щотижневику «Знамя труда» та «Новини дня» PR-матеріалів, реклами та оголошень у рамках проведення профорієнтаційної роботи і забезпечення набору на 2020 – 2021 навчальний рік.