Замінити живе спілкування у навчальному процесі надзвичайно важко, однак дистанційне навчання – це нові можливості для самореалізації та прояву креативності як з боку науково-педагогічних працівників, так і зі сторони студентів. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання студентам можливості самостійного освоєння матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі навчання.

Під час карантину основна увага викладачів кафедри МСТТ прикута до налагодження ефективної комунікації та організації дистанційного навчання. Для цього готуються лекції, тести, практикуми, задачі для розміщення в системі MOODLE, редагується й наповнюється новими матеріалами веб-сторінка кафедри. Для активної взаємодії зі студентами, розроблені методичні рекомендації та створені силабуси навчальних дисциплін.

Лекції, на яких важливий контакт зі студентами, які треба обговорити, проводяться через Zoom-конференції, зручно також через цю програму проводити і семінари, спілкуватися зі студентами у якості консультацій. Практичні роботи студенти виконують самостійно висилаючи на  e-mail.

Регулярно проводяться опитування студентів щодо комфортності дистанційного навчання на обраній платформі та щодо побажань задля підвищення ефективності дистанційного навчання та оцінювання.

Відповідно до «Тимчасового порядку проведення екзаменаційної сесії в дистанційному режимі в ТДАТУ», щодо організації та проведення екзаменаційної сесії у 2 семестрі 2019-2020 навчальному році в умовах дії карантину, підсумковий семестровий контроль для здобувачів вищої освіти,  проводитиметься дистанційно (у синхронному режимі) із забезпеченням надійної автентифікації.

Складаючи залік або екзамен студенти повністю поринули в атмосферу справжнього денного навчання, відчували таку ж саму тривогу, хвилювання. Під час складання забули, що знаходяться не разом з групою, а за десятки кілометрів один від одного і це ніяк не вплинуло на результат. Кожен отримав таку кількість балів, на яку і розраховував та напрацював протягом навчального семестру.

Адаптація до дистанційного навчання пройшла успішно, сучасні інформаційно-комунікаційні технології для навчально-методичного процесу, вміння оперативно, ефективно і якісно працювати з інформацією, використовувати задля цього сучасні засоби та методи навчання стали невід’ємною частиною роботи всіх викладачів кафедри.

Головною особливістю дистанційної форми навчання є самоосвіта, основою якої є самомотивація студента, що вимагає високий рівень її організації зі сторони викладача та самоорганізації – зі сторони студента.