Щорічно перед практично всіма випускниками шкіл постає питання: «Ким бути?», «Яку професію обрати?», «До якого закладу поступити?», «Які іспити обрати?» та інші питання, що хвилюють не тільки дітей, а і їх батьків.

В сучасних умовах розвитку на Україні ринкових відносин, ринку праці, нових форм власності, безробіття і конкуренції, своєчасний і обґрунтований вибір молоддю професії, навчального закладу, набуває все більшого економічного і соціального значення.

Роль преси у формуванні громадської думки з тих чи інших проблемних питань постійно зростає. Це пов’язано із можливістю надзвичайно швидкого поширення різних форм інформації, яке забезпечується за допомогою сучасних технологій, а отже, швидкого донесення її до широкого кола громадськості та формування у людей певного світогляду залежно від її наповнення. ЗМІ відіграють важливу роль при створенні позитивного іміджу закладів вищої освіти.

Правильний вибір професії – важливий крок у житті кожної людини.

Для всебічного інформування потенційних споживачів освітніх послуг, викладачі кафедри МСТТ встановили тісний зв’язок з редакціями рейтингових регіональних газет Кам’янсько-Дніпровського району «Знамя труда» та «Новини дня». В цих популярних в районі виданнях щотижня публікуються рекламні повідомлення про Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного,  спеціальності та умови вступу.

Така реклама дозволяє за допомогою тексту акцентувати переваги професії (освітні послуги) та закладу освіти.

Профорієнтація є пріоритетним напрямком роботи університету. Системний та послідовний підхід кафедр університету до організації профорієнтаційної роботи забезпечує збалансування освітніх професійних запитів громадян, можливостей закладів освіти і потреб регіонального ринку праці.

img-91f2ae41d7aa468f70961e1101e3a2b2-v