Ріст економічних показників держави тісно пов’язаний з майбутнім процесом комплексного впровадження та розвитку всіх ланок суб’єктів господарської діяльності з використанням сучасних технологій, розширення сфери послуг, для балансування економічної та політичної стабільності, культурного розвитку, підвищення рівня життя, соціального забезпечення населення та отримання професійного рівня навчання. Тому виникає необхідність запровадження нових підходів в організації підготовки фахівців на основі соціального партнерства підприємств і навчальних закладів, одним з яких є впровадження дуальної системи освіти.

Основне завдання впровадження елементів дуальної форми навчання – усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх кваліфікованих робітників, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом і підвищити якість підготовки кваліфікованих кадрів, ураховуючи вимоги роботодавців у межах нових організаційно-відмінних форм навчання.

3 червня 2020 року на кафедрі МСТТ проходила атестація студентів, що здобувають освіту за дуальною формою. Атестація проходила в онлайн-режимі на платформі Zoom. За кафедрою МСТТ закріплено 31 студент, куратор дуального навчання доцент Олег Болтянський. На заході був присутній завідувач виробничої практики університету Юрій Якунічев. Студенти підготували презентації та цікаво розповідали про роботу на агропідприємствах.

Під час обговорення комісією відмічені високий рівень теоретичної підготовки здобувачів, сумлінне ставлення до виконання службових обов’язків, обговорені пропозиції щодо підвищення рівня організації дуального навчання на виробництві, корегування навчальних планів та освітніх програм.

Високий рівень професійної підготовки показали студенти Володимир Барліт (22 АІ), Владислав Проскура (22 АІ), Дмитрій Шевченко (12 САІ), Усеін Кумша (24 САІ).

Добре навчені фахівці швидко пристосовуються до робочого ритму виробництва, витрачаючи мінімально часу для адаптації, що позитивно відображається на іміджі підприємства та закладу освіти.