Мета курсу – формування у студентів іншомовної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а також вдосконалення вже набутих на попередньому етапі навчання загальних комунікативних компетенцій.
Завдання курсу – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою у різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вмінь через опрацювання новітньої автентичної інформації.
У результаті навчання іноземної мови студент повинен
знати: лексичний матеріал (включно з термінологією) для вільного спілкування з метою досягнення комунікативних цілей у академічній та професійній сфері; мовленнєві кліше та коннектори для продукування чіткого, добре структурованого мовлення; продуктивний граматичний матеріал для ефективної комунікації у академічному або професійному середовищі;
вміти:
ініціювати розмову, підтримувати її бігло і з долею спонтанності, а також закінчити діалог;
висловити, пояснити і обґрунтувати свою думку у неформальних дискусіях знайомого контексту завдяки наданню вагомих аргументів та коментарів;
презентувати чіткий деталізований опис широкого кола предметів, що стосуються їх галузі та кола інтересів;
висловлювати та розвивати ідеї через додаткові пояснення і значимі приклади;
розуміти комплексні ідеї текстів як конкретної так і абстрактної тематики, включаючи технічні дискусії у галузі власної спеціалізації;
опрацьовувати статті поза колом власної галузі, використовуючи термінологічні словники;
писати есе або доповіді, висвітлюючи значимість події або явища для власного досвіду.
використовувати можливості різноманітних англомовних ресурсів;
бути ознайомленим: з вимогами мінімально прийнятого стандарту володіння іноземною мовою для здобувача освітнього степеню «Бакалавр» – В2 (рівень незалежного користувача).