Курс навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» підготовки фахівців за напрямом G18 «Геодезія та землеустрій» СВО «Бакалавр» (галузь знань G “Інженерія, виробництво та будівництво”) викладається у 5-6, 3-4 (скорочений термін навчання) семестрах навчання.
Мета курсу – формування у здобувачів вищої освіти професійної англомовної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).
Завдання курсу – розвиток навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої професійної діяльності та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної англомовної інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах загальної та професійної тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів професійного характеру.
Результати навчання (з урахуванням soft skills)
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти наступними компетентностями:
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі геодезії та землеустрою.
Загальні компетентності
ЗК05. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК08. Здатність працювати в команді.
ЗК09. Здатність до міжособистісної взаємодії.
Основні результати навчання:
РН1. Вільно спілкуватися в усній та письмовій формах державною та іноземною мовами з питань професійної діяльності.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести дискусію і відстоювати свою позицію, навички побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.
– керування часом: уміння справлятися із завданнями вчасно.
– гнучкість і адаптивність: гнучкість, адаптивність і здатність мінятися; уміння аналізувати ситуацію, орієнтування на вирішення проблем.
– лідерські якості: уміння спокійне працювати в напруженому середовищі; уміння ухвалювати рішення; уміння встановлювати мету, планувати.
– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до оточуючих.
Під час вивчення курсу здобувачі вищої освіти кожного семестру опрацьовують матеріал двох змістових модулів, кожен з яких завершується підсумковим модульним контролем.
Протягом семестру здобувачі вищої освіти складають у рамках самостійної роботи завдання з позааудиторного читання та індивідуальні творчі проєкти за вивченими темами. Кожний курс навчання закінчується диференційованим заліком або екзаменом.
Навчальний курс побудовано з урахуванням особливостей формування та розвитку професійних комунікативних компетенцій, зорієнтовано на практичне використання набутих знань у професійному та академічному спілкуванні.
Робоча програма (III курс, V сем.)
Робоча програма (III курс, VI сем.)
