Вивчення дисципліни «Поведінка споживача послуг гостинності» у студентів 21ГРС розпочалась із інтерактивного заняття на тему «Сутність та особливості послуг гостинності». Студенти дізнались, що являє собою сфера гостинності та чому важливо вивчати очікування споживачів, які прагнуть відчувати себе у доброзичливій атмосфері та комфортних умовах готельно-ресторанного сервісу. В ході заняття студенти розібрались у особливостях готельних послуг та виявили інтерес до подальшого вивчення шляхів формування позитивного іміджу підприємств готельно-ресторанного сервісу.
Колективне обговорення студентами питання, що вони розуміють під поняттям “гостинність”, при виконанні творчого завдання спрямовано на розвиток навиків командної роботи. Адже саме ефективна команда фахівців здатна створити умови для підвищення іміджу готельних підприємств України.
Інформаційний супровід: к.е.н., доц. Коноваленко А.С.




