Вивчення дисципліни забезпечує формування у здобувачів науково-дослідницької професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності та передбачає оволодіння культурою іншомовної письмової і усної комунікації з урахуванням каналів сучасного іншомовного наукового та професійного дискурсу.
Мета курсу – формування у здобувачів англомовної професійної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, розвиток умінь на навичок фахової наукової усної та письмової комунікації іноземною мовою, формування у здобувачів ступеня «Доктор філософії» іншомовної професійно-орієнтованої комунікативної компетентності, розвиток загальних дослідницьких умінь та навичок, необхідних під час виконання дисертаційного дослідження.
Завдання курсу – вдосконалення навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності, розвиток іншомовних комунікативних навичок загальноосвітнього, фахового та культурологічного характеру; розвиток навичок пошуку наукової інформації в іншомовних наукових джерелах; розвиток умінь і навичок написання дослідницьких матеріалів (статей, анотацій, рецензій, звітів тощо) іноземною мовою; розвиток умінь і навичок опису окремих етапів наукового дослідження іноземною мовою; розвиток умінь і навичок презентації результатів власних наукових досліджень іноземною мовою; розвиток умінь і навичок обговорення наукових проблем іноземною мовою.
Здобувач повинен уміти представляти результати власних наукових досліджень іноземною мовою; слухати, писати, обговорювати проблеми виробництва та технологій іноземною мовою, без обмежень користуватись закордонними засобами наукової інформації в галузі досліджень, спілкуватись з колегами міжнародного рівня, використовувати ресурс та модальність медіа; працювати спільно з дослідниками інших країн.
Здобувач повинен знати іноземну мову на такому рівні, який дозволить вільно обговорювати питання з проблеми наукового дослідження цією мовою, без обмежень письмово спілкуватись у науковому і професійному середовищах, презентувати результати власних досліджень; розуміти іншомовні наукові та професійні тексти.
Робоча програма з дисципліни «Іноземна мова для академічних цілей» «Маркетинг» 1 курс 1 семестр
Робоча програма з дисципліни «Іноземна мова для академічних цілей» «Маркетинг» 1 курс 2 семестр
Силабус з дисципліни «Іноземна мова для академічних цілей» «Маркетинг»
Силабус з дисципліни «Іноземна мова для академічних цілей» «Машинобудування»
Силабус з дисципліни «Іноземна мова для академічних цілей» «Харчові технології»
