Якість освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти науковці визначають як складну, змістовно-процесуальну характеристику, що складається з таких компонентів: відповідність умов потребам студентів; цінність змісту освіти; відповідність науково-педагогічних кадрів; якість організації освітньо-виховного процесу; результативність освіти, виховання та розвиток студентів. В нашому університеті питання забезпечення якості освіти перебуває на вістрі уваги і завжди є актуальним для всіх науково- педагогічних працівників.

15 січня 2020 року доцент Болтянський О.В. куратор 22 АІ групи механіко-технологічного факультету на кураторській годині підвів підсумки результатів зимової екзаменаційної сесії за І семестр 2019-2020 н.р. та акцентував увагу на питаннях:

– відвідування занять,

– активної роботі на навчально-інформаційному порталі університету,

– якості самостійної роботи,

– академічної доброчесності.

Олег Володимирович висловив подяку за сумлінне ставлення до навчання студентам Маркову Богдану та Сахаровій Ользі, які закінчили семестр на «відмінно».