Складні життєві ситуації забезпечують пристосування до нових умов існування. Так і заклади вищої освіти по всьому світі перейшли на дистанційну форму навчання, аби створити безпечні умови для своїх студентів. Закритий на карантин університет не свідчить про відсутність лекцій і необхідних для повноцінного освітнього процесу заходів.

Дистанцiйне навчання – це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю викладачiв та студентiв на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.

Дистанційне навчання – сукупність наступних заходів:

  • засоби надання учбового матеріалу студенту;
  • засоби контролю успішності студента;
  • засоби консультації студента програмою-викладачем;
  • засоби інтерактивної співпраці викладача і студента;
  • можливість швидкого доповнення курсу новою інформацією, коригування помилок.

Дистанційне навчання для студентів не сильно відрізняється від звичайного: викладачі надсилають завдання до опрацювання, встановлюють крайній термін здачі, студент за допомогою месенжера або електронної пошти надсилає виконане завдання на перевірку викладачу.

Важливим елементом дистанційного навчання є дистанційний курс. До початку навчання викладачі кафедри МСТТ професор Волошина А.А., доцент Болтянський О.В. та старший викладач Мілаєва І.І. (тьютори) розробили дистанційні курси за своїми предметами. Курс розбитий на розділи, які потрібно проходити у визначений час. За матеріалом розділів створено і призначено тести і завдання, які потрібно вчасно проходити, спеціальні перевірочні тести за відповідними розділами курсу. Взаємодія між тьюторами та студентами здійснюється за допомогою форумів, чатів та електронної пошти.

Оголошений загальнонаціональний карантин дозволив випробувати нові унікальні методи комунікацій та навчання, отримати позитивний досвід і довести, що викладачі кафедри можуть та вміють працювати і у «форс-мажорних» обставинах, а головне – якісно навчати студентів.