Як забезпечити набуття практичного досвіду студентами впродовж навчання у закладі вищої освіти? Кафедра Харчових технологій та готельно-ресторанної справи активно співпрацює і знайомить своїх студентів з керівниками успішних підприємств харчової промисловості й потенційними роботодавцями. За ініціативи завідувача кафедри ХТтаГРС, д.т.н., проф. Прісс Олесі Петрівни проводяться інтерактивні зустрічі студентів з представниками бізнес-структур, на яких молодь може поринути в атмосферу майбутньої професії.viber image2

7 листопада 2018 р. на базі ТДАТУ відбулася зустріч здобувачів вищої освіти рівня бакалавр та магістр спеціальностей «Харчові технології», «Готельно-ресторанна справа» та «Маркетинг» з відомим запорізьким підприємцем і громадським діячем, співвласником і директором пекарні “Урожай”, керівником проекту «Купуй запорізьке», засновником «Майстерні пончиків» – Олексієм Пучковим.

Для студентів та викладачів ТДАТУ Олексій Володимирович провів екскурс в історію Українсько-іспанського товариства «Урожай», заснованого ще в 1995 році. Він розповів, як і з чого все починалося, з якими складнощами довелось зіткнутися. Небагатьом хлібопекарям вдалося вистояти впродовж непростих двох десятиліть і витримати жорстку конкуренцію. З сотні приватних хлібопекарських підприємств, які працювали свого часу в Запорізькому регіоні, до сьогодні дожили тільки шість. ТОВ «Урожай» серед них – найкрупніше, найвідоміше та найбільш сучасне.

Шлях до успіху був не простим. Завдяки грамотній стратегії керівництва на підприємстві було запущено в експлуатацію нове обладнання. Компанія зробила ставку на виробництво високоякісних хлібобулочних виробів. Інвестиції в якість своєї продукції дозволили ТОВ «Урожай» за 23 роки заробити собі добре ім’я, сформувати довіру до бренду. Але головна складова успіху хлібопекарні» – це кадри. Залучення грамотних фахівців стало запорукою вдалої динаміки роботи підприємства.viber image4

Олексій Володимирович поділився, що у підприємства завжди була стратегія робити щось своє, випускати асортимент, не схожий на вже існуючий на ринку. Сьогодні хлібопекарня виробляє більше сорока найменувань продукції: хліб з пшеничного, житнього та цільнозернового борошна,  булочні вироби та круасани. Продукція готується традиційним способом хлібопечення, з натуральних продуктів. Висока якість і широкий асортимент хлібобулочних виробів неодноразово отримували високі оцінки експертів всеукраїнських конкурсів та виставок. Але головний оцінювач продукції, все ж таки, споживач. Стабільно високі продажі та попит на хліб говорять сам за себе.

Також Олексій Пучков розповів студентам про свій останній вдалий проект – «Майстерню пончиків», ідею створення якого виношував багато років. На сьогодні це дуже затребуваний напрямок – «стріт-фуд». В промислових об’ємах пончики не має сенсу виробляти, оскільки цей виріб люди сприймають як свіжеспечений гарячий продviber imageукт, спожитий на місці. Разом зі своєю командою Олексій розробив унікальну суміш для пончиків, збалансовану за органолептичними показниками і технологічно зручну для виробництва.

«Татусь» Майстерні пончиків поділився зі студентами своїм досвідом в сфері франчайзингової системи ведення бізнесу, розкрив секрети як купувати готові бізнес-моделі та як не прогоріти на франшизі.

Своїм прикладом Олексій Пучков доводить майбутнім технологам і маркетологам, що глибокі знання, завзятість і цілеспрямованість допомагають досягти успіху в професійній сфері. Ця інтерактивна зустріч стала дуже цікавою та корисною. Зворотній зв’язок з представниками переробних галузей – найкращий спосіб мотивації студентів поглиблювати свої знання для майбутнього професійного успіху .