Дисципліна «Іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська) є обов’язковою у професійній підготовці здобувачів вищої освіти. Об’єктом вивчення дисципліни є методика і організація вивчення іноземної мови (англійської) студентами. Предметом вивчення є: лексика, граматика і фонетика іноземної мови, знання яких забезпечує студентам можливість вести розмову, слухати і розуміти іноземне мовлення.
Метою вивчення дисципліни є розвиток у студентів англомовної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).
Завдання дисципліни – розвити навички практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалити вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної англомовної інформації, продукувати діалогічне та монологічне мовлення у межах загальної тематики; перекладати рідною мовою англомовних текстів загального характеру.
Результати навчання (з урахуванням soft skills)
В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти наступними компетентностями:
Інтегральна компетентність:
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері обліку, аудиту та оподаткування або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки і характеризується комплексністю й невизначеністю умов.
Загальні компетентності:
ЗК 2. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо, реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК 4. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК 10. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 11. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні (фахові) компетентності:
ФК 1. Розуміння предметної області і специфіки професійної діяльності.
ФК 2. Здатність організовувати сервісно-виробничий процес з урахуванням вимог і потреб споживачів та забезпечувати його ефективність.
ФК 5. Здатність управляти підприємством, приймати рішення у господарській діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
ФК 6. Здатність проектувати технологічний процес виробництва продукції і послуг та сервісний процес реалізації основних і додаткових послуг у підприємствах (закладах) готельно-ресторанного та рекреаційного господарства.
ФК 7. Здатність розробляти нові послуги (продукцію) з використанням інноваційних технологій виробництва та обслуговування споживачів.
Результати навчання:
РН 3. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовами усно і письмово.
РН 19. Діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості.
РН 20. Розуміти вимоги до діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитк України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової
держави.
РН 21. Розуміти і реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності вільного демократичного суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
РН 22. Зберігати та примножувати досягнення і цінності суспільства на основі розуміння місця предметної області у загальній системі знань, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести суперечки і відстоювати свою позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для виступів на публіці; проводити презентації.
– керування часом: уміння справлятися із завданнями вчасно.
– гнучкість і адаптивність: гнучкість, адаптивність і здатність мінятися; уміння аналізувати ситуацію, орієнтування на вирішення проблем.
– лідерські якості: уміння спокійне працювати в напруженому середовищі; уміння ухвалювати рішення; уміння встановлювати мету, планувати.
– особисті якості: креативне й критичне мислення; етичність, чесність, терпіння, повага до оточуючих.
Робоча програма (2 курс, 3 семестр)
Робоча програма (2 курс, 4 семестр)
Перелік рекомендованої літератури
Силабус з дисципліни ІМПС 2 курс
Робоча програма (3 курс, 5 семестр)
Робоча програма (3 курс, 6 семестр)
Перелік рекомендованої літератури
Силабус з дисципліни ІМПС 3 курс
