На час карантину, який запроваджено в Україні з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції, навчальний процес в університеті переведено в дистанційну форму. Карантин – це не причина припиняти навчальний процес.

Для розширення можливостей донесення матеріалу до здобувачів вищої освіти викладачі кафедри МСТТ професор Анатолій Панченко, професор Анжела Волошина, доцент Олег Болтянський, старший викладач Ірина Мілаєва використовують різні форми та методи спілкування.

Платформа віддаленого навчання Moodle забезпечує доступ студентам університету до навчально-методичних матеріалів, у тому числі щодо опанування лекційного матеріалу, навчального відеоконтенту, а також дає можливість проведення контрольних тестувань як одного з елементів оцінювання знань здобувачів освіти та їх навчання.

За допомогою програми ZOOM вдається забезпечити повноцінне навчання, опрацювання тематики та її питань, вирішувати задачі, засновані на практичних ситуаціях. На відміну від віртуальних завдань, такий спосіб проведення занять має свої переваги, адже дозволяє оперативно визначати ті питання, які виявилися складними для розуміння при самопідготовці, з’ясувати причини цього та надати студентам правильні відповіді та пояснення з тим, щоб здобувачі освіти правильно усвідомили інформацію та здобули навички щодо практичного застосування отриманих знань при розв’язанні ситуативних задач. Студенти з ентузіазмом приступили до занять через ZOOM, оскільки: потребують живої комунікації, живого спілкування та швидкого отримання настанов, пояснень та відповідей; мають бажання та наснагу оволодіння знаннями та здобуття освіти. Самі студенти виявляють задоволення від навчання та узгоджують дати та час проведення наступних занять.

Крім цього, йде активне спілкування та обмін інформацією за допомогою мобільного зв’язку, електронної пошти, TELEGRAM, VIBER. Студенти активно спілкуються, задають питання, надсилають  електронною поштою виконані роботи, проходять тестування.

Запорукою успіху дистанційного навчання слугують три компоненти – організація процесу, мотивація та контроль.

Отримання високих результатів залежіть від якості підготовки наочних матеріалів заняття, своєчасного розміщення їх на сторінці НІП університету, оповіщення здобувачів про час та умови проведення занять та форм звітності.