Мета курсу – формування у студентів англомовної професійної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, орфографічної).
Завдання курсу – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної фахової інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах побутової, загальноекономічної та фахової тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів загальноекономічного характеру; анотування загальноекономічної фахової літератури рідною та іноземною мовами.
В результаті навчання англійської мови студент повинен
знати: лексичний матеріал в обсязі побутової, загальноекономічної та фахової тематики; продуктивний граматичний мінімум студентів немовних закладів освіти, до якого за Програмою з аграрної освіти 2004 року включено дієслова “to be”, “to have”, форми Present, Past Indefinite Active та Passive; Future Indefinite, Present Continuous, Present Perfect Active, модальні дієслова can, may, must; пасивний стан; ступені порівняння прикметників та прислівників; числівники.
вміти: розуміти розгорнуте мовлення академічного та професійного характеру стандартною мовою у нормальному темпі; читати з високим рівнем самостійності та розпізнавати широкий діапазон термінології та скорочень з навчальної і професійної сфер; використовувати мову невимушено, брати активну участь у розгорнутих бесідах і дискусіях, обґрунтовуючи свої погляди; робити детальні описи та презентації з широкого кола навчальних і професійних тем (визначення та мета бухгалтерського обліку; професійні можливості в бухгалтерському обліку; напрямки бухгалтерського обліку; головні користувачі бухгалтерською інформацією; основні фінансові документи; бізнес та бухгалтерський облік), використовуючи відповідну термінологію; писати відповідним стилем різні типи ділових листів та анотації різноманітних ресурсів.
бути ознайомленим: з вимогами освітньо-кваліфікаційної характеристики та мінімально прийнятого стандарту рівню володіння іноземною мовою для бакалавра В2 (незалежний користувач).
Робоча програма (4 курс, 7 семестр, курс 2С, 3 семестр)