Асистентська практика в системі вищої освіти на третьому освітньо-науковому рівні є важливим етапом практичної підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії. Цей етап має на меті формування професійних навичок і компетенцій у майбутніх науково-педагогічних працівників.

Під час асистентської практики здобувачам вищої освіти надається можливість отримати практичний досвід участі у викладанні та організації навчального процесу. Вони працюють під керівництвом досвідчених наукових керівників і отримують необхідну практичну, педагогічну та наукову підтримку.

Асистентська практика є обов’язковим компонентом освітньо-наукової програми «Харчові технології» підготовки доктора філософії за спеціальністю 181 Харчові технології. Вона включена до навчального плану і передбачається програмою навчання. Це означає, що кожен здобувач повинен пройти асистентську практику, як частину свого навчання на третьому освітньо-науковому рівні.

Під час асистентської практики здобувачі другого курсу самостійно проводили навчальні заняття. Наукові керівники аспірантів та ведучі викладачі були присутніми на цих заняттях і приймали участь в їх обговоренні.

Асистентська практика дає можливість отримати необхідний досвід у науково-педагогічній діяльності, що є важливим для подальшого розвитку кар’єри. В процесі проходження асистентської практики аспіранти оволоділи рядом компетенцій і навичок, які включають:

  • Аспекти організації і здійснення освітнього процесу в сучасних умовах;
  • Основи навчально-методичної роботи;
  • Навички структурування наукових знань та їх інтеграція в навчальний матеріал з дисципліни;
  • Навички опрацювання наукових та інформаційних джерел при підготовці до навчальних занять;

Різноманітними освітніми технологіями та методиками викладання навчальних дисциплін фахового спрямування.