Основне завдання впровадження елементів дуальної форми навчання – усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх кваліфікованих робітників, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищити якість підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог роботодавців у рамках нових організаційно-відмінних форм навчання.

На кафедрі Плодоовочівництва, виноградарства та біохімії студенти також мають змогу в рамках програми дуальної освіти оволодівати як теоретичними знаннями на заняттях у ВНЗ, так і відпрацьовувати та збагачувати свої навички на провідних підприємствах нашої країни. Так студент спеціальності Садівництво і виноградарство Яровий Олег вдало поєднує навчання в ТДАТУ та плідну працю на ТОВ Агролюкс (Якимівський район).

5

Погрузка та транспортування яблук.

2

Експрес–метод встановлення готовності плодів яблук до збирання в умовах виробництва за йод–крохмальною пробою.

7

Калібрування яблук.