Мета курсу – розвиток у студентів англомовної комунікативної компетенції у всіх видах іншомовної мовленнєвої діяльності (читанні, говорінні, аудіюванні, письмі), а, також, вдосконалення набутих на попередньому етапі навчання загальних (знання світу, соціокультурні знання, міжкультурне усвідомлення, вміння та навички, «компетенція існування», вміння учитися, мовна і комунікативна свідомість, загальні фонетичні здібності, евристичні вміння) та комунікативних компетенцій (лінгвістичної, лексичної, граматичної, семантичної, фонологічної, орфографічної).
Завдання курсу – розвиток навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої потребами сфер майбутньої діяльності (особистої, публічної, професійної, освітньої) та вдосконалення вже набутих вмінь з лексики та граматики через опрацювання новітньої автентичної англомовної інформації, продукування діалогічного та монологічного мовлення у межах професійної та загальної тематики; переклад рідною мовою англомовних текстів фахового та загального характеру.
В результаті навчання англійської мови студент повинен:
знати лексичний матеріал в обсязі побутової, країнознавчої та фахової тематики; продуктивний граматичний мінімум студентів немовних закладів освіти, до якого включено: артиклі, граматичні часи Simple, Continuous, Perfect, активний та пасивний стан, інфінитив; неозначені займенники; ступені порівняння прикметників; числівники.
вміти розуміти розгорнуте мовлення академічного характеру стандартною мовою у нормальному темпі; читати з високим рівнем самостійності; брати активну участь у розгорнутих бесідах і дискусіях, обґрунтовуючи свої погляди; робити детальні описи та презентації з широкого кола загальних тем, використовуючи відповідну термінологію;
бути ознайомленим: з вимогами до володіння іноземними мовами відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти для рівня бакалавра (В1 – незалежний користувач).
Робоча програма (2С курс, 3 семестр)
Робоча програма (2С курс, 4 семестр)
Перелік рекомендованої літератури (курс 2С)
Мета курсу – формування та подальше вдосконалення умінь усного та писемного спілкування студентів англійською мовою в межах визначеної тематики, у тому числі професійної, відповідно до потреб міжкультурного спілкування та професійної підготовки за фахом. Навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі має забезпечити реалізацію практичних, освітніх, розвивальних, виховних та професійних цілей.
Завдання дисципліни – сформувати у студентів основи лінгвістичної, комунікативної та країнознавчої компетенції, сприяти формуванню програмних загальних компетентностей засобами іноземної мови, визначених відповідними освітніми програмами, розвивати у студентів пізнавальний інтерес, прагнення до удосконалення своєї професійної підготовки, уміння працювати з навчально-методичною літературою вітчизняних авторів та авторів провідних англомовних країн, розвивати комунікативні здібності, мовленнєво-творчу діяльність іноземною мовою у тому числі у професійній сфері спілкування, підвищити рівень розвитку іншомовної мовленнєвої та професійної компетенції студентів засобами англійської мови, підвищити загальну культуру студентів.
Результати навчання (з урахуванням soft skills)
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти наступними компетентностями:
Інтегральна компетентність Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми технічного і технологічного характеру, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов у виробничих умовах підприємств харчової промисловості та ресторанного господарства та у процесі навчання, що передбачає застосування теоретичних основ та методів харчових технологій.
Загальні компетенції:
ЗК 02. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 05. Здатність до пошуку та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 12. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Фахові компетенції:
ФК 12. Здатність формувати комунікаційну стратегію в галузі харчових технологій, вести професійну дискусію.
Програмні результати навчання:
РН 02. Виявляти творчу ініціативу та підвищувати свій професійний рівень шляхом продовження освіти та самоосвіти.
РН 03. Уміти застосовувати інформаційні та комунікаційні технології для інформаційного забезпечення професійної діяльності та проведення досліджень прикладного характеру.
РН 04. Проводити пошук та обробку науково-технічної інформації з різних джерел та застосовувати її для вирішення конкретних технічних і технологічних завдань.
РН 21. Вміти доносити результати діяльності до професійної аудиторії та широкого загалу з метою донесення ідей, проблем, рішень і власного досвіду у сфері харчових технологій.
РН 22. Здійснювати ділові комунікації у професійній сфері українською та іноземною мовами.
РН 30. Знати основи запобігання корупції, суспільної та академічної доброчесності на рівні, необхідному для формування нетерпимості до корупції та проявів недоброчесної поведінки серед здобувачів освіти та вміти застосовувати їх в професійній діяльності.
Soft skills:
– комунікативні навички: письмове, вербальне й невербальне спілкування іноземною мовою; уміння грамотно спілкуватися по e-mail; вести суперечки і відстоювати власну позицію, спілкування в конфліктній ситуації; навички створення, керування й побудови відносин у команді.
– уміння виступати привселюдно: навички, необхідні для публічного виступу, проведення презентацій.
– керування часом: уміння справлятися із завданнями вчасно.
– гнучкість і адаптивність: гнучкість, адаптивність і здатність змінюватися; уміння аналізувати ситуацію, орієнтуватися на вирішення проблеми.
– лідерські якості: уміння спокійно працювати в напруженому середовищі; уміння ухвалювати рішення; уміння встановлювати мету, планувати.
– особисті якості: креативне і критичне мислення; етика поведінки, терпіння, чесність, повага до оточуючих.
Робоча програма (3 курс, 5 семестр)
Робоча програма (3 курс, 6 семестр)
