Метою курсу «Психологія управління» є засвоєння основних принципів психологічних взаємовідносин у професійній діяльності; формування знань, навичок і вмінь, розвиток здібностей, що дають змогу здійснювати управлінську, організаційну, методичну, інноваційну діяльність, керуючи організаціями з урахуванням розвитку та ефективного використання їх кадрового потенціалу; набуття студентами вмінь визначати загальні корпоративні цінності, правила корпоративної етики та соціально-психологічні умови професійної діяльності.
Основні завдання дисципліни «Психологія управління»: сприяти розумінню сутності та соціальної значущості психології управління персоналом у сучасних умовах; психології особистості працівника та керівника у процесі здійснення управління; розвивати здібності до саморозвитку власних фахових якостей, їх відповідності службовому становищу в ієрархії управління; до формування ефективної управлінської команди, яка професійно використовує людський потенціал у досягненні цілей організації; набуття загальних управлінських якостей та опанування керівних ролей.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти, за підсумками вивчення курсу «Психологія управління» повинні знати:
– теоретико-методологічні основи психології управління;
– психологічні аспекти керівництва і лідерства;
– психологію управління людськими ресурсами;
– соціально-психологічну специфіку ділового спілкування в управлінській діяльності;
– психологію ведення ділових переговорів;
– форми організації та планування робочого часу в управлінні;
вміти:
– визначати психологічні особливості планування діяльності в організації;
– формувати та аналізувати кадрову політику;
– управляти соціальним розвитком трудового колективу;
– застосовувати сучасні методи планування потреб у персоналі;
– організовувати набір та відбір персоналу в конкретних умовах;
– володіти інструментарієм стимулювання працівників, що передбачає необхідність урахування внутрішнього потенціалу працівника;
– здійснювати контроль виконання та професійно використовувати методи стимулюючої оцінки цього виконання у процесі управління;
– інформаційно забезпечувати управління персоналом;
– забезпечувати методи оцінки персоналу;
– планувати й організовувати власну діяльність, сполучати в ній головні принципи управлінця, застосовуючи залежно від ситуації, найбільш доцільні й ефективні стилі і методи роботи.
2021-2022 Н.Р.
РОБОЧІ ПРОГРАМИ
Робоча програма навчальної дисципліни «Психологія управління» для здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальності 071 «ОО», 072 «ФБС», 076 «ПТ», 21-22
Робоча програма навчальної дисципліни «Психологія управління» для здобувачів ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальності 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління»,21-22н.р.
СИЛАБУСИ
СИЛАБУС з навчальної дисципліни Психологія управління, 21-22н.р.
Робоча програма з дисциплiни Психологiя управлiння та конфлiктологiя для здобувачiв ступеня вищоi освiти Магiстр _зi спецiальностi 281 Публiчн _управлiння та адмiн.
Робоча програма навчальноi дисциплiни Психологiя управлiння для здобувачiв ступеня вищоi освiти_ Магiстр зi спецiальностi 073 Менеджмент
2019-20
2019-2020 н.р.
Робоча_програма_Психологiя_управлiння_М1_МН
Робоча_програма_Психологiя_управлiння_М1_ОО
Робоча_програма_Психологiя_управлiння_М1_ПУ
Робоча_програма_Психологiя_управлiння_М2_ПТБ
2018-2019 н.р.
Робоча програма-Психологія_управління-М1_ОО 2018-2019 навчальний рік
Робоча програма-Психологія_управління-М1_ФБ 2018-2019 навчальний рік
Робоча програма-Психологія_управління-М2_ПТ 2018-2019 навчальний рік