21 червня на механіко-технологічному факультеті Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного відбулася чергова онлайн-зустріч зі здобувачами вищої освіти освітнього рівня «Магістр» спеціальності 208 «Агроінженерія», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Агроінженерія» з питань забезпечення якості освітньої програми, освітнього процесу та академічної доброчесності.

Гарант освітньої програми д.т.н., в.о. декана механіко-технологічного факультету Володимир Кувачов довів до здобувачів результати опитувань 2020-2021 н.р. щодо якості освітньої програми, освітнього процесу та академічної доброчесності. Він зазначив, що освітні послуги за освітнім рівнем «Магістр» ОПП «Агроінженерія» надаються на високому рівні. Переважна більшість опитуваних здобувачів задоволені тим, що навчаються на обраній спеціальності та якістю надання їм освітніх послуг. Оскільки структура освітньої програми передбачає індивідуальний вибір здобувачами вищої освіти навчальних дисциплін, переважна більшість опитуваних підтвердили реалізацію та можливість самостійного обрання навчальних дисциплін для їх подальшого вивчення.

Стосовно пропозицій опитуваних, щодо покращання якості освіти та освітнього процесу га спеціальності 208 «Агроінженерія», пропонується при організації освітнього процесу, обранні методів навчання та форм і методів самостійної роботи враховувати той факт, що здобувачі вищої освіти намагаються працювати та певним часом зайняті, що потребує розширення комунікацій між студентом та викладачем через соціальні мережі, електронну пошту тощо. Також рекомендується розширювати академічну мобільність, активізувати співпрацю з іншими навчальними закладами для обміну досвідом.

За результатами онлайн-зустріч зі здобувачами вищої освіти освітнього рівня «Магістр» спеціальності 208 «Агроінженерія» були намічені першочергові заходи з підвищення якості освітньої програми та освітнього процесу:

– науково-педагогічним працівникам при викладанні дисципліни акцентувати увагу на цільовому призначенні теоретичного матеріалу та практичних методів при подальшій роботі за фахом з використанням викладачами сучасних педагогічних методів (майстер-класи, навчальні дискусії, мозковий штурм, тренінги, ділові ігри тощо);

– оптимізувати освітній процес з врахуванням сучасних науково-технічних розробок відповідно до спрямування дисципліни.

Доцент кафедри ЕТСМ д.т.н. Володимир Кувачов