Специфіка виховного процесу у закладі вищої освіти полягає в тому, що він включає в себе формування у студентів професійної спрямованості й основ професійної етики. Організовуючи виховний процес, важливо пам’ятати про умови його результативності, а саме: формування моральних рис особистості відбувається на основі діяльності людини та її міжособистісної взаємодії; співвіднесення зовнішніх впливів з індивідуальними особливостями особистості; знання джерел і рушійних сил її професійного та життєвого самовизначення.

     До принципів, на яких базується виховання студентів, можна віднести:

– гуманізм і толерантність, повагу до студентів, їх цінностей, переконань, політичних симпатій, релігійних уподобань;

– урахування iндивiдуальних нахилів i здібностей студентів, рівня їх інтелектуального та загальнокультурного розвитку, специфіки курсу навчання й майбутньої спеціальності;

– партнерство як форму стосунків між викладачами i студентами, співпрацю у вирішенні питань навчання, відпочинку, побуту, широке використання можливостей органів студентського самоврядування, підтримку та стимулювання студентських ініціатив;

– єдність навчання, виховання та науково-дослідної роботи, що передбачає добросовісне виконання кожним студентом своїх функціональних обов’язків i громадських доручень, участь у науково-дослідній роботі та громадському житті групи, курсу, факультету, інституту, університету;

– цілісність i системність виховного впливу на студентів деканату, кафедр, інших структурних підрозділів інституту, викладачів, органів студентського самоврядування.

     18 вересня на кафедрі ТСС АПК було проведено відкриту кураторську годину, на яку було запрошено всіх викладачів та аспірантів кафедри, які презентували студентам напрями наукових досліджень кафедри з метою залучення їх до наукової роботи у складі наукових гуртків кафедри.