Проблема професійного самовизначення гостро постає перед старшокласниками в процесі формування орієнтирів на майбутнє. Випускники загальноосвітніх навчальних закладів потребують підтримки і кваліфікованої допомоги у власному професійному виборі. Зараз ми у своїй роботі використовуємо таки підходи до профорієнтації: інформаційний (дні відкритих дверей, ярмарки вакансій, зустрічі з представниками університету), діагностико-консультаційний (тестування учнів), розвиваючий (профорієнтаційні тренінги тощо). Усі напрями повинні бути системно подані в комплексі профорієнтаційних послуг, інакше існує небезпека того, що вибір буде зроблений не досить усвідомлено.

Згідно соціологічних досліджень найбільший вплив на вибір дитини мають батьки, далі зовнішні фактори (засоби масової інформації, Інтернет, профорієнтаційна діяльність співробітників закладів вищої освіти), потім друзі, однокласники, вчителі.

Без жодних сумнівів, ЗМІ – дуже серйозне і важливе джерело інформації. Беручи до уваги цей факт, співробітники кафедри технічного сервісу та систем в АПК спільно з колегами кафедри суспільно-гуманітарних наук розмістили інформацію про Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного на першій шпальті найбільш рейтингового друкованого видання Приморського району – газети «Юг-Информ». Реклама нашого закладу буде вищої освіти опублікована у трьох номерах цього видання – 23-го квітня, 7-го та 21-го травня. Сподіваємося, що популяризація ТДАТУ шляхом використання ЗМІ в комплексі з іншими нашими методами профорієнтаційної роботи принесе свої плоди!

vprovadzhennja-kompleksnoho-proforijentacijnoho-suprovodzhennja-uchniv-vypusknyh-klasiv-shljah-usvidomlenoho-vyboru-profesiji